Bakı. Trend:
Azərbaycanda televiziya kanallarında efirə verilən proqramlarınjanr bölgüsü açıqlanıb.
Audioviziual Şuradan Trend-in sorğusuna cavab olaraq bildirilib ki, cariilin ilk 6 ayı ərzində ümumölkə yerüstü televiziya yayımçılarınınefirində yayımlanmış proqramların məzmununa görə (janr) bölgüsü(səhər 07:00-dan gecə 01:00 aralığında yayımlanan proqramlar üzrə,faizlə) aşağıdakı kimi olub:
İnformasiya və analitik proqramlar | 23,80% | |||
Musiqi və əyləncə janrında proqramlar | 16,00% | |||
İdman proqramları | 15,80% | |||
Kommersiya materialları (reklamlar, sponsortəqdimatları, teleticarət formatlı materiallar) | 11,60% | |||
Mədəni-maarif janrında proqramlar | 8,40% | |||
Seriallar (xarici istehsal) | 4,40% | |||
Bədii filmlər (xarici istehsal) | 3,80% | |||
Anonslar və yayımçının elanları | 3,60% | |||
Sosial yönümlü proqramlar | 3,10% | |||
Seriallar (yerli istehsal) | 2,90% | |||
Sənədli filmlər | 2,60% | |||
Bədii filmlər (yerli istehsal) | 1,90% | |||
Sosial çarxlar | 1,10% | |||
Cizgi filmləri və uşaq proqramları | 1,00% |
Qeyd edək ki, Audiovizual Şurası aparatının Audiovizualproqramların monitorinqi və təhlili şöbəsi tərəfindən 2025-ci ilinikinci rübü (aprel, may və iyun ayları) ərzində ümumölkə yerüstüteleviziya kanallarında yayımlanmış proqramların məzmun-janrstatistikası hazırlanıb. Statistikaya əsasən açıq ümumölkə yerüstüteleviziya yayımında son üç ay ərzində efirdə olmuş proqramlarınjanr bölgüsü belə olub:
24,5% - informasiya və analitik proqramlar
16,4% - musiqi və əyləncəli proqramlar
15,8% - idman proqramları
12,0% - bədii filmlər və seriallar
11,8% - reklam məzmunlu materiallar
8,3% - mədəni-maarif janrında proqramlar
3,6% - anonslar, elanlar
3,3% - sosial proqramlar
2,3% - sənədli film və materiallar
1,1% - sosial çarxlar
0,9% - uşaq proqramları və cizgi filmləri