Sosial media və axtarış platformaları sənin davranışlarını, yazdıqlarını, kliklərini, izlədiklərini və hətta kimlə danışdığını analiz edir".
Bu sözləri Demokrat.az-a açıqlamasında İT mütəxəssisi Natiq Məmişov deyib.
O bildirib ki, bu məlumatlar sayəsində alqoritm şəxsin nə ilə maraqlandığını “təbii şəkildə” təxmin edir:
"Məsələn, siz bir dostunuzla danışırsınız, o həmin məhsulu axtarıbsa və sizin qarşılıqlı əlaqəniz varsa (mesaj, eyni Wi-Fi, lokasiya), onun maraq dairəsi sənə də reklam kimi ötürülə bilər. Eyni mühitdə olduğunuz insan bir məhsulu axtarıbsa, siz də eyni IP-də və ya yaxın ərazidə olduğunuza görə eyni reklamı görə bilərsiniz.
Bir çox mobil tətbiq (xüsusilə pulsuz olanlar) mikrofona, kontaktlara, lokasiyaya, brauzer tarixçəsinə çıxış istəyir.Bunların bəziləri istifadəçinin nə dediyini və necə davrandığını analiz edib reklam sistemlərinə ötürə bilər".
Əfsanə Kamal
Demokrat.az
10Sources
-
news24.azBu şəxslər çimərliklərdən istifadə edə BİLMƏYƏCƏK - SƏBƏB ( 19499525)
-
demokrat.azHaqqında danışdıqlarınız qarşınıza çıxırsa... — AÇIQLAMA ( 19510862)
-
cebheinfo.azQızılın qiyməti rekord vurur: Bahalaşmaya səbəb nədir? ( 19504748)
-
referans.azUniversitet 2500, peşə məktəbi 5 min manat: Oxuyan tapılmayacaq ( 19502066)
-
azedu.azPeşə təhsilində qadınların üstünlüyü: Ən çox bu ixtisaslar SEÇİLİR ( 19501325)
-
cebheinfo.azQızılın qiyməti rekord vurur: Bahalaşmaya səbəb nədir? ( 19500758)
-
editor.azDevalvasiya ilə bağlı XƏBƏRDARLIQ – Yayın sonu… ( 19500725)
-
news24.azBu şəxslər çimərliklərdən istifadə edə BİLMƏYƏCƏK SƏBƏB ( 19499321)
-
bizim.mediaDevalvasiya ilə bağlı XƏBƏRDARLIQ - Yayın sonu... ( 19496927)
-
konkret.azDevalvasiya ilə bağlı XƏBƏRDARLIQ – Yayın sonu… ( 19496018)