RU

Mastercard və Starbucks Azərbaycanda eksklyuziv rəqəmsal loyallıq həlli təqdim edir

ain.az, Oxu.az saytına istinadən bildirir.

Yerli bazar üçün bir ilk - "Starbucks" və "Mastercard" ortaq "Starbucks® x Mastercard Digital Pass" brendini istifadəyə vermək üçün əməkdaşlığa başlayaraq Azərbaycanın hər yerində qəhvə həvəskarları üçün rahat və faydalı yeni təcrübə təqdim ediblər. "Alshaya Group" ilə əməkdaşlıq çərçivəsində hazırlanmış bu tam rəqəmsal həll müştərilərin sevimli qəhvə brendi ilə smartfondan birbaşa bağlantısını yenidən müəyyən edir.

Məxsusi olaraq "Mastercard" kart sahibləri üçün rəqəmsal sadiqlik

"Starbucks® x Mastercard Digital Pass" müştərilərə "Mastercard" ödəniş sistemindən istifadə etməklə hər bir münasib alış zamanı mükafatları problemsiz şəkildə toplamaq və əldə etmək imkanı verir. Proqram mükafatları birbaşa rəqəmsal ödəniş təcrübəsinə inteqrasiya etməklə "Mastercard" kart sahiblərinə əlavə dəyər gətirmək üçün nəzərdə tutulub - gündəlik qəhvə fasilələri indi daha faydalı və rahat olacaq.

Müştərilər artıq fiziki sadiqlik kartlarına və ya əlavə proqramlara ehtiyac olmadan öz mükafatlarını tək platforma vasitəsilə əldə edə bilərlər - təcrübəni sadələşdirir və təkrar ziyarətləri həvəsləndirir.

Müştərilər artıq fiziki sadiqlik kartlarına və ya əlavə proqramlara ehtiyac olmadan öz mükafatlarını tək platforma vasitəsilə əldə edə bilərlər ki, bu da təcrübəni sadələşdirir və təkrar ziyarətlərə həvəsləndirir.

Müştəriləri cəlb etməyin daha ağıllı, daha yaşıl yolu

Bu təşəbbüs təkcə rahatlığı artırmır, həm də "Starbucks"ın Azərbaycanda fiziki sadiqlik kartlarından uzaqlaşmasını dəstəkləyir. "Apple Pay" və "Google Pay" sistemlərini dəstəkləyən rəqəmsal ödənişləri ön planda tutan bu tərəfdaşlıq müştəri loyallığını artırmaq üçün daha rahat, daha dayanıqlı bir yol təqdim edir.

"Bu əməkdaşlıq gündəlik alış-verişlər üçün daha intuitiv, tam rəqəmsal təcrübələr yaratmaq vizyonumuzu əks etdirir. "Starbucks" ilə birlikdə biz azərbaycanlı istehlakçılara daha ağıllı dəyər təqdim edirik - hər dəfə bir fincan qəhvə", - "Mastercard"ın Azərbaycan üzrə meneceri Emil Zeylanov bildirib.

"Starbucks"da biz daim yeniliklər və birbaşa əlaqə vasitəsilə müştəri təcrübəsini yüksəltməyin yeni yollarını araşdırırıq. "Mastercard" ilə bu əməkdaşlıq rəqəmsal səyahətimizdə irəliyə doğru atılmış maraqlı addımdır və Azərbaycandakı qonaqlarımıza qəhvə anlarından həzz almaq üçün daha rahat, fərdiləşdirilmiş və faydalı üsul təklif edir", -"Starbucks Eurasia" şirkətinin vitse-prezidenti Figen İlqaz qeyd edib.

Rahat rəqəmsal təcrübələrlə gündəlik rutinləri zənginləşdirin

Bugünkü istehlakçılar gündəlik işlərində getdikcə daha çox rahatlıq, sürət və fərdiləşdirmə axtarırlar. "Starbucks® x Mastercard Digital Pass" ilə qəhvə almaq kimi sadə vərdiş daha rəvan və daha faydalı təcrübəyə çevrilir - rəqəmsal bağlantılı həyat tərzinin ehtiyacları ilə tam uyğunlaşır.

Bu yenilikçi həll mükafatları birbaşa ödəniş təcrübəsinə inteqrasiya etməklə ənənəvi loyallıq proqramlarının köhnəliyini aradan qaldırır. Əlavə kartlar və ya ayrı-ayrı proqramlar yoxdur - ödəniş üçün istifadə edilən eyni cihazdan birbaşa faydalara aparan sürətli, təhlükəsiz və intuitiv üsul var.

Sadiqliyi gündəlik anlara daxil etməklə, "Mastercard" və "Starbucks" müştərilərə daha çox dəyər verir, eyni zamanda onların yaşamaq, ödəmək və əlaqə qurmaq yolları ilə bağlı daha ağıllı, daha faydalı seçimləri dəstəkləyir.

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün ain.az saytını izləyin.

Избранный
48
4
oxu.az

10Источники