RU

Çinin smartfon çempionu, Apple-ın uğursuz olduğu yerdə qalib gəldi.

2010-cu ildə Xiaomi-ni təsis etdiyindən bəri, Çin texnologiyası nəhənginin icraçı direktoru Lei Jun satış bacarığı ilə ardıcıl uğurlar əldə edib. Bir on il əvvəl o, 24 saat ərzində 2.1 milyon smartfonu onlayn sataraq Guinness Dünya Rekordunu qazanmışdı. Bu günlərdə isə o, sadəcə ucuz telefonlar satmır. Keçən ay Xiaomi bazara çıxardığı ilk elektrik SUV modeli YU7-dən 200,000-dən çoxunu üç dəqiqə ərzində satdı. Son bir neçə ildə Xiaomi-nin yüksəlişi möhtəşəmdir. Yalnız Apple və Samsung dünya üzrə daha çox smartfon satır. Şirkət eyni zamanda, telefonlarına bağlanan hava kondisionerləri və robot-tozsoranlardan tutmuş skuterlər və televizorlara qədər geniş çeşiddə cihazlar satır. 2022-ci ildə, Çin istehlak elektronikası bazarındakı “ölümcül rəqabətlə” əlaqələndirilən enişdən sonra, Xiaomi böyüməyə geri döndü: keçən il onun gəliri 35% artdı. 2024-cü ilin əvvəlindən bəri onun bazar dəyəri təxminən dörd dəfə artaraq 1.5 trilyon HK$-a (190 milyard $) çatdı. YU7-nin uğurlu satışa çıxarılması ilə – keçən ilin martında istifadəyə verilən idman sedan modeli SU7-dən sonra onun ikinci elektrik nəqliyyat vasitəsi (EV) – Xiaomi Apple-ın əldə edə bilmədiyi bir uğuru əldə etdi. Apple, on il ərzində milyardlarla dollar sərf edərək avtomobil istehsalı planlarını ləğv etdi. Xiaomi, 2021-ci ildə avtomobil istehsalı ambisiyalarını elan etdikdən sonra, keçən 15 ay ərzində Çin yollarında 300,000-dən çox EV yerləşdirdi və sifarişlərin tamamlamaq üçün indidən bir ildən çox vaxt lazım olacaq. Onun EV bölümü hələlik zərərlə işləsə də, cənab Lei bunun bu il ərzində mənfəət gətirəcəyini düşündüyünü bildirib ki, bu da Çinin amansız rəqabətli avtomobil bazarında təsirli bir uğurdur. Xiaomi indi dünya hökmranlığına can atır. Yaxın illərdə yerli bir neçə yüzdən 10,000 mağaza açmağı planlaşdırır və bu mağazalarda öz istehlak elektronikası ilə yanaşı yeni avtomobillərini nümayiş etdirməyi planlaşdırır. Bu möhtəşəm yüksəlişini dayandıra bilən nə ola bilər? Xiaomi-nin EV-lərdə uğuru qismən doğru zamanda doğru yerdə olması ilə bağlıdır. Bu günlərdə Çin avtomobil istehsalı biliyi ilə dolub; cənab Lei bir sıra digər şirkətlərdən aparıcı istedadı ələ ala bilmişdir. Hissə və avadanlıqlar üçün qiymətlər həmçinin çox tədarüklə əlaqədar kəskin azalmışdır. Bir fabrikin təsdiqi və tikilməsi Çin də daxil olmaqla, əksər yerlərdən daha sürətlə həyata keçirilə bilər. Lakin cənab Lei də geniş şəkildə təqdir edilməlidir. İnformasiyaya görə, Apple-in Tim Cookundan fərqli olaraq, o şəxsən şirkətinin avtomobil istehsalı layihəsinə nəzarəti ələ almışdır. Uğur, şirkətin iş prosesində dərin dəyişikliklər tələb edirdi. EV-lərə girmədən əvvəl, Xiaomi fabrikləri idarə etmirdi; Apple kimi, o, telefonları və digər cihazlarının istehsalını başqalarına ötürürdü. Buna baxmayaraq, o, öz EV fabrikin Pekində tikilməyə qərar verdi və indi onu genişləndirir; beləliklə, tam nəzarəti təmin edir. İndi bu yanaşmanı digər biznes sahələrinə də tətbiq edir: keçən il o, Pekində başqa bir müəssisədə smartfonların istehsalına başladı və Vuhanda, hava kondisionerlərdən başlayaraq digər bağlı cihazları istehsal edəcək bir zavod qurur. Xiaomi-nin, cənab Lei-nin Çin kultunun çox asılı olduğu marketinq strategiyası, EV-lərə genişlənməsinə də kömək etdi. Steve Jobs’un Apple’ın ilk iPhone’larını satmasına kömək etdiyinə bənzər bir şəkildə köməklik göstərildi. Vuhan Universiteti, cənab Lei’nin təxminən 30 il əvvəl orada olması səbəbiylə maraq artışına nail olduğu bildirilir. “Mi Fans” olaraq tanınan sədaqətli Xiaomi müştəriləri şirkət xatirələri toplayır və hər yeni məhsulu əllərinə almaq üçün yarış edirlər. Xiaomi hətta, mart ayında avtomobilin avtonom sürücü sistemi ilə idarə olunan bir SU7 ilə yolda üç universitet tələbəsinin ölümünə səbəb olan dəhşətli bir qəza içərisində EV-ləri ətrafındakı həyəcanı qorumağı bacardı. Bu hadisə, Xiaomi’nin təhlükəsizlik standartları ilə tənqid edilməsinə və şirkət səhmində müvəqqəti satış itkisinə gətirib çıxardı, amma üç aydan sonra YU7-nin satışa çıxdığı zaman tələbatı qaldıra bilmədi. Xiaomi’nin yeni məhsulları satdığı geniş bir müştəri bazasına sahib olması da kömək edir. Keçən ilin sonu etibarilə şirkət cihazları ilə dünya üzrə aylıq 700 milyon istifadəçini iddia edirdi ki, bu da bir il əvvələ nisbətən təxminən 10% artmışdır. Onların çoxu Xiaomi’nin tətbiq mağazasından oyunlar alır və şirkətin satdığı reklamları izləyirlər (Berstein’ə görə, bu şirkətin ümumi mənfəətinin yarısını təşkil edir). İstifadəçilərin əhəmiyyətli bir hissəsi Xiaomi məhsullarını birbaşa tətbiqdə alır. Şirkət artıq onlara daha bahalı telefonlara keçməyi təklif etməkdə uğurlu olduğunu sübut edib. Sözşlərin böyük bir uğur olması üçün onlardan yalnız kiçik bir qisminin avtomobil almasına ehtiyac var. Xiaomi’nin Çindəki bir çox müştəriləri bir az əvvəl onun ilk smartfonlarından birini alanda 20-yaşların əvvəlində idi. İndi onlar 30-yaşlarının ortasında, Xiaomi EV-lərin hədəf demoqrafikasıdır. Cənab Lei Çinin xaricinə də baxır. Smartfonlardan və digər bağlı cihazlardan əldə etdiyi gəlirin təqribən yarısı ilk növbədə inkişaf edən bazarlarda, məsələn Hindistan və İndoneziya kimi xaricdəndir. Cənab Lei, Xiaomi-nin 2027-ci ilə qədər xarici ölkelərdə EV-lərini satmağa başlamasını istəyir. Bunlar yəqin ki, evdə aldıqları coşğulu qəbuldan ləzzət ala bilməyəcəklər: Xiaomi xarici bazarlarda eyni marka sadiqliyinə malik deyil və azsaylı xarici müştərilər cənab Lei-ni eşitmiş olacaqlar. Bu, Xiaomi’nin xaricdə geniş bir mağaza şəbəkəsi qurmağa sərmayə qoymasını izah etməyə kömək edir ki, bu onun profilini artırmalı olacaq. Eyni zamanda, şirkət yeni iş sahələrinə genişlənməyə davam etməyi planlaşdırır. O, öz hümanoid robotu CyberOne-u hazırlayıb və may ayında öz dizayn etdiyi qabaqcıl üç nanometrli çipini təqdim edib. İşçilərinin təxminən yarısı tədqiqat və inkişaf ilə məşğuldur, buna xərcləmə keçən il 3.4 milyard dollara qədər 26% artıb – bu, şirkətin əldə etdiyi xalis mənfəətdən çoxdur. Şirkət daxilində düşünülür ki, texnologiyaları sıfırdan hazırlayaraq, səmərəlilikləri müəyyən edə və rəqabətə maneələr yarada bilər. Bəlkə də Xiaomi üçün ən böyük risk, onun çox sayda məhsulları və bazarları ilə nəzərə alındığında, çox cəbhədə mübarizə aparmasıdır. Çin EV şirkətləri arasında qiymət müharibəsi intensivləşməyə davam edir və böyüməsinə baxmayaraq, Xiaomi hələ də kiçik bir oyunçudur. O ayda təxminən 20,000 avtomobil satır, bazar lideri BYD-nin statistikasının onda birindən azdır. Smartfonlarda rəqabət dəsti qızışır, 2019-cu ildə Amerika sanksiyaları ilə zəifləmiş bir Çin texnologiya nəhəngi olan Huawei geri dönüş edir. Yenə də, cənab Lei'nin satış bacarığını kiçik görməyə gelməz. Ən böyük biznes və texnologiya xəbərlərində qabaqcıl olmaq üçün, bizim həftəlik abunəçilərə özəl Bottom Line bülletenimizə qeydiyyatdan keçin.

Избранный
81
neonews.az

1Источники