RU

LinkedIn'in AI yarışında gözlənilməz rolu

LinkedIn iş ildönümü münasibətilə təbrik edin! Gələn ay iş dünyasının sevimli sosial şəbəkəsi 22 yaşını tamamlayacaq. LinkedIn-in 1.1 milyard istifadəçisi—Facebook-dan bir il daha böyükdür—iki onillik özünü tərifləmə, motivasiya sitatları və uzun zamandır unudulmuş tanışlardan avtomatik təbrik mesajlarının qeyd olunmasını təqdim edə bilər. Microsoft isə, LinkedIn-i səkkiz il əvvəl 26 milyard dollara satın aldıqdan sonra, annual gəlirinin 3 milyard dollardan 17 milyard dollara qədər artdığı ağıllı bir satınalmanı qeyd edə bilər. LinkedIn inkişaf etdikcə, onun işinin iki aspekti təkamül edir. Birincisi, insanlar platformanı fərqli şəkildə istifadə edirlər. Daha əvvəl sadəcə bir əlaqə şəbəkəsi olan şey getdikcə bir məzmun kanalı halına gəlir. Bu, LinkedIn üçün reklam baxımından bir fürsət təqdim edir—lakin onun peşəkar kimliyinə risk qatır. İkincisi, LinkedIn Microsoft üçün yeni bir strateji funksiyasını üzərinə götürür. Texnologiya nəhəngi süni intellektə (AI) böyük mərc edərkən, LinkedIn sahibinə bir milyard könüllü təcrübə yoldaşı təqdim edərək, bəlkə də AI yarışında ona üstünlük verir. Profil səhifələri və xəbərlər lentləri ilə LinkedIn, digər sosial şəbəkələrə çox bənzəyir—ta ki məzmunu görə bilənə qədər. Digər platformalarda ən çox izlənən insanlar idmançılar və modellər olsa da, LinkedIn-in kralı Bill Gates-dir, o, 37 milyon izləyicisinə kənd təsərrüfatından tutmuş vərəmədək müxtəlif mövzularda paylaşımlar təqdim edir. “İnsanları partilərdə bezdirən şeylər LinkedIn-də çox yaxşı işləyir,” deyir Dan Roth, LinkedIn-in redaksiya komandasını idarə edən şəxs, im dırnaqlarının üstünlükləri barədə yaxın zamanda viral olan müzakirəni misal göstərərək. Onun iş modeli də fərqlidir. Hər digər sosial şəbəkə reklamlarla yaşayır: Facebook və Instagramın sahibi olan Meta, gəlirinin 98%-ni bu vasitələrdən əldə edir. LinkedIn də reklam satır—analitiklər ötən il üçün 7 milyard dollar dəyərində olduğunu təxmin edirlər—lakin onun gəlirinin ən böyük hissəsi onun işə qəbul biznesindən gəlir. LinkedIn iddia edir ki, bu sahənin dünyada ən böyüyüdür, hər bir neçə saniyədə bir iş yerini doldurur. Şirkət keçən il pullu abunəliklərdən də 2 milyard dollar qazanıb, bir işi heç bir başqa sosial şəbəkə həll edə bilməyib. Hər bir platforma müxtəlifləşməyi çalışır, deyir eMarketer-dən Jeremy Goldman, bir məlumat şirkəti. “LinkedIn bunu bir çoxlarından əvvəl həll etdi.” Bu uğur zəifliyi gizlədir: baxmayaraq ki, 1 milyarddan çox insan LinkedIn-ə qeydiyyatdan keçib, çoxları onu o qədər də çox istifadə etmirlər. Şirkət istifadə sayını açıqlamır. Lakin bir məlumat təminatçısı olan Sensor Tower, LinkedIn tətbiqinə malik olan Android telefon istifadəçilərinin bir ayda orada orta hesabla yalnız 48 dəqiqə vaxt keçirdiyini təxmin edir. TikTok üçün bu göstərici təxminən 35 saatdır. Daha aşağı istifadə, daha az reklam göstərmək şansı deməkdir, LinkedIn üçün burada böyük bir fürsət var. Biznesdən biznesə (B2B) olan reklam, LinkedIn-in ixtisası, böyük tətilin onlayn şəkildə irəliləməsində gecikir. Bu il Amerikada satılan bütün reklamların dəyərinin 80%-dən çoxunun rəqəmsal olacağı təxmin edilir. Əksinə, B2B reklamların yarısından azı rəqəmsal olacaq. Təxminən 20 milyard dollar dəyərində belə reklamlar, əgər LinkedIn insanların bu platformada kifayət qədər vaxt keçirib onları görə bilməsinə imkan verə bilərsə, ticarət jurnalları və konfranslar kimi oflayn kanallardan əldə oluna bilər. Bir səylə. Üç il əvvəl LinkedIn alqoritmini istifadəçilərə onların maraqlarına uyğun daha çox məzmun göstərmək üçün düzəltdi, sadəcə şəbəkələrindəki insanlardan deyil (daha çox Gates-dən, sizin hesablarınızda olan həmkarlarınızdan daha az yazıları düşünün). Keçən il o, tapmacalar təqdim etdi. İstifadəçilər daha tez-tez paylaşım etməyi xatırladıcı mesajlar alırlar. Roth-un komandası, McDonald’s-ın rəhbəri Chris Kempczinski kimi ulduz yaradıcıları yetişdirir ki, o da beynəlxalq yeməklərin quru videorəylərini paylaşır (“Çox, çox limonlu dad. Əgər bu Koldskål McFlurry-ni istəyirsinizsə, limonu sevməlisiniz.”). Xarici amillər kömək edir. İnsanlar işlərini daha tez-tez dəyişirlər, bu da öz ictimai brendlərini cilalamaq üçün daha həvəsli olmalarına səbəb olur. Covid-19 karantinləri iş və ev arasındakı çizgini bulanlaşdırdı, daha şəxsi paylaşımlara təşviq etdi. Metanın platformalarında xəbərlərin görünürlüğünü azaltmaq qərarı və X-in dəyişməsi, söhbəti də LinkedIn-ə gətirmişdir. Şərhlər, ilbəil 37% artıb; video yükləmələri də təxminən bu qədər artıb. Bu diqqət pullaşıb. eMarketer təxmin edir ki, LinkedIn-in reklam işi bu il 11.6% böyüyəcək. Ödəməli üzvlüklər son iki ildə 50% daha sürətli artıb. Axın məzmunu, LinkedIn-i indiyə qədər çəkindiyi qayıqlara cəlb etmək riski daşıyır. Daha çox xəbər və müzakirə bir platformu siyasiləşdirə bilər ki, o, münaqişədən uzaqlaşmağa çalışır (və sahibinin Amerika-nın dəyişkən tənzimçiləri ilə məşğul olmaq məcburiyyəti var). Məzmunu idarə etmək böyüyən bir işdir. 2020-ci ilin ilk yarısında LinkedIn icma qaydalarını pozan 56,000 yazını sildir, eyni dövrdə keçən il daha çoxu olduğu və bunun daha sərt nəzarət altında olduğu üçün təxminən 500,000-ni sildir. Əsas təhlükə, onun işə yönəlmiş markasının zəifləməsidir. LinkedIn lentində, növü ilə bağlı istekli məzmunu daha çox yatır. Belə yazılar ilgi görə bilər, amma "bu Facebook-da olmalı" şikayətlərinə təhrik edir, deyir Kepios-dan Simon Kemp, bir rəqəmsal müşavirlik firması. LinkedIn öz alqoritmini öz yazarın şəbəkəsinə yalnız ən şəxsi postları göndərmək üçün incələşdirə bilər ki, məşqən işlə əlaqəli məzmunu daha geniş şəkildə yayımlasın. Süni intellekt bu sortlamanı daha asan edir, deyilir. Süni intellekt, LinkedIn-də ikinci böyük dəyişikliyə də mərkəzidir. Səkkiz il əvvəl Microsoft LinkedIn platformunu öz müəssisə proqramları paketinə uyğun olaraq almışdı. Baxmayaraq ki, LinkedIn müstəqil şəkildə idarə edilir, o, Microsoft maşını ilə inteqrasiya olunub: Outlook, Microsoft-un e-poçt və təqvim tətbiqi, LinkedIn-dən əlaqə məlumatlarını əldə edə bilər; Dynamics, onun müştəri-əlaqələr proqram təminatı, LinkedIn-dən məlumatları istifadə edərək, satışçılara şirkətlərdə iş etmək istədikləri insanlarla əlaqə qurmağa kömək edir. "Microsoft-un çox yanaşması var, bütünləri düşünməklə…onlar sahibləndikləri şeylər arasında sinerjilər ilə idarə olunur," deyir Bernstein-dən Mark Moerdler, bir broker. Bu sinerjilər indi dəyişir. Microsoft süni intellekt araşdırmalarının sərhədlərinə itələşir, LinkedIn ideyaları üçün bir sınaq yatağı kimi çıxır. Şəbəkə, generativ AI-dəki “bəlik nöqtəsi”nin çatdığına dair Microsoft-un ortağı OpenAI tərəfindən ChatGPT-nin buraxılmasından altı ay əvvəl kiçik bir baxış aldı, deyir Dan Shapero, LinkedIn-in baş əməliyyat direktoru. LinkedIn dərhal istifadəçilərin indi məqalə yazmaq və ya iş fürsətini qiymətləndirmək kimi tapşırıqları yerinə yetirmək üçün istifadə edə biləcəkləri AI rəsuları hazırlamaq üçün başladıb; istifadəçilər hətta səs-aktiv bir chatbot-da insanlar idarə etmə bacarıqlarını praktika edə bilərlər. Daha çox AI aləti yoldadır, iş axtarışı edən namizədləri tapmaq üçün bir agent də daxil olmaqla. Erken erişimi əldə edən Alman texnologiya şirkəti Siemens, işçi tapmasında sərf olunan vaxtı radikal şəkildə azaltmışdır. LinkedIn Microsoft-un AI texnologiyasını istifadə etmək istəyərkən, Microsoft LinkedIn-in testlərinin yaratdığı veridən istifadə etmək istəyir. Bu bir "simbiotik münasibətdir," deyir Shapero: "Bu modellər ki hazırlanır çox güclüdür, amma ən güclü olduqları zaman onları çox spesifik məlumatlarla birləşdirməkdir." LinkedIn-in zəngin demoqrafik məlumatları Microsoft-a yalnız hansı AI xüsusiyyətlər üçün işə yaradığını deyil, həm də hansı istifadəçilərin onlara tətbiq etdiyini bilər. "Microsoft-un hiperscaler rəqiblərindən—Amazon, Google və s.—daha yaxşı yerləşdirilməsinin səbəbi yalnız, bəzilərinin dediyi kimi, OpenAI-ya görə deyil…onlar özlərinin texnologiyanı istifadə etdiyi bütün yerlərdən çox sayda dərsləri öyrənmişlər," deyir Moerdler. Yeni texnologiya risklərlə birlikdə gəlir. LinkedIn, digər sosyal şəbəkələrdən daha yaxşı inam üçün sistematik olaraq sorğular keçirir, qismən istifadəçi məlumatlarını necə paylaşdığına daha ehtiyatla yanaşdığı üçün. Bəziləri onların web baxış tarixindən sirrli şəkildə tanış olan Facebook-un mikro-hədəfli reklamlarından narahatdır. LinkedIn və Microsoft süni intellekt rəsərlərini inkişaf etdirmək və sınaqdan keçirmək üçün yarışdıqca, müştəriləri haqqında dərin bilgileri olması böyük bir üstünlük ola bilər. Yalnız ümid edir ki, istifadəçilər onların chatbotlarının onları bir az çox yaxşı bildiyini düşünməyə bilərlər.

Избранный
64
neonews.az

1Источники