EN

Həddindən artıq gözəllik blogerlərə necə zərər verir? Maraqlı araşdırma

Qaynarinfo saytından alınan məlumata görə, ain.az bildirir.

Dayton Universitetinin alimləri müəyyən ediblər ki, həddindən artıq cəlbedici fitness influencerlərin auditoriyada cavab almaq şansı onların "mülayim cəlbediciliyə" malik həmkarllarından azdır. Səbəb isə yaxınlıq və etimad hissinin azalmasıdır. 

Qaynarinfo xəbər verir ki, araşdırma "Psychology & Marketing" (P&M) jurnalında dərc edilib.

Tədqiqatçılar sosial şəbəkə istifadəçilərindən ibarət yüzlərlə iştirakçı ilə bir sıra təcrübələr aparıblar. İşlək iştirakçılara eyni məzmunda olan, lakin bəzilərində "mükəmməl gözəl", əzələli və model görünüşlü, digərlərində isə daha "əldə edilə bilən" cəlbedicilik səviyyəsinə malik insanların olduğu postlar göstərilib.

Nəticələr "gözəlliyin tərs təsiri" (beauty backfire) adlanan effekti təsdiq edib. Abunəçilər daha az mükəmməl görünən şəxslərin hesablarına layk qoymağa və onları izləmək istəyini daha çox bəyan edirlər. Həddindən artıq gözəllik heyranlıq oyatsa da, eyni zamanda blogerleri daha az anlaşılan və daha az təbii edir.

Müəlliflər həmçinin qeyd ediblər ki, həddindən artıq cəlbedici influencerlərin fotoları izləyicilərdə özündəbəyənməni bir qədər aşağı salır, mülayim gözəllik isə, əksinə, özündəbəyənməni artırır: təsəvvür daha real və əldə edilə bilən görünür.

Maraqlıdır ki, vəziyyəti materialın təqdimatı ilə dəyişmək olar. Mükəmməl görünüşlü blogerlər öz fotolarını "bu uzun işin nəticəsidir" kimi təvazökar və ya "dürüst" yazılarla müşayiət etdikdə, cavab fərqi aradan qalxır.

Müəlliflərin sözlərinə görə, tədqiqatın nəticələri fitness məzmununun tez-tez komplekslər və bədəndən narazılıq mənbəyinə çevrildiyi şəraitdə xüsusilə vacibdir. Auditoriya ilə davamlı əlaqə qurmaq üçün blogerlərin təkcə "ideal"a deyil, həm də zəifliyə, çətinliklərə və şəxsi yola vurğu etməsi tövsiyə olunur.

Aydın

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün ain.az saytını izləyin.

Chosen
10
qaynarinfo.az

1Sources