Havayolları uzun müddətdir ki, qiymət diskriminasiyası üzrə liderdirlər. Onların məşhur olan dar mənfəət marjalarını artırmaq üçün gediş-gəlişin həftə sonunu əhatə edib-etməmək kimi amillərə əsaslanan “qiymət hasarları” inkişaf etdirmişlər ki, bu da xüsusilə işgüzar səyyahlar olmaqla ödəməyə hazır olanlardan yüksək qiymətlər almağa imkan verir. Son illərdə aviaşirkətlər qiymətqoyma texnikalarında daha da mükəmməlləşiblər. Lakin Amerikan aviaşirkətlərinin işgüzar sərnişinləri seçmək üçün istifadə etdikləri son metod, mükəmməl şəkildə sadədir və səyahət bloqları dünyasında etirazlara səbəb olmuşdur. May ayında səyahət endirimləri haqqında olan Thrifty Traveler vebsaytı, Amerikanın üç böyük ənənəvi aviaşirkətinin — American, Delta və United — tək sərnişin rezervasiyaları üçün iki nəfərlik eyni marşrutlarla müqayisədə daha yüksək qiymətlər tələb etməyə başladığını bildirdi. Müəllif Kyle Potter bu praktikanı aviaşirkətlərin “tək başına səyahət edənlərə qarşı qiymətlərini silahlandırması” kimi gileyləndi. “The Points Guy” adlı digər səyahət saytının nümayəndəsi Brian Kelly bunu “tamahkarlıq nəzarətdən çıxır” kimi qiymətləndirdi və aviaşirkətlərin “hökumət müdaxiləsi tələb etdiyini” bildirdi. Heç bir aviaşirkət hələ bu mövzuya münasibət bildirməsə də, məlumatlara görə, Delta və United bu praktikadan tənqidlər arasında əl çəkib. Daha dərindən araşdırmaq üçün The Economist Google Flights-a, bir biletlərin verilənlər bazasına Serpapi adlanan avtomatik interfeysinə müraciət etdi. Amerikanın üç böyük ənənəvi aviaşirkətinin bütün birbaşa daxili uçuşları üçün iyulun 20-nə olan vəziyyətə əsasən iyulun 28-də bir və iki sərnişin üçün bir tərəfli əsas-iqtisadiyyat qiymətlərini yüklədik, həmin gün hava yolunun həmin marşrut üçün ən ucuz tək sərnişin qiymətinə sahib olan uçuşunu seçdik. Həmçinin qayıdış biletlərini — biri növbəti Cümə, digəri isə Şənbə üçün — bir və iki sərnişin üçün götürdük. Ümumilikdə, 3200 marşrut üzrə 19,000 qiymət topladıq. Delta həqiqətən bu texnikadan imtina edib: onun iki sərnişinlik qiyməti həmişə bir sərnişin üçün olan tarifin ən az iki qatıdır. Lakin American və United davam edir. Həftə ortasında tək başına uçanlar, digərləri də daxil olmaqla, həftə sonu qalması olan tək səyahətçilər və ya başqaları ilə səyahət edənlərdən daha çox ödəyə bilərlər, onların səyahəti həftə sonuna keçərsə də fərqi yoxdur. American bu texnikanı ən həvəslə tətbiq edir. United marşrutlarının yalnız 8%-ində həftə içi tək səyahətçilərdən ən az 5% daha çox ödəniş alındığı halda, American-da isə bu həddi 57%-də keçmişdi. @xJonNYC adlı aviasiya sahəsində məlumat yayan bir sosial media istifadəçisi və qısa marşrutlarda American-ın həmin praktikadan ən çox istifadə etdiyini qeyd edir. Amerikanın diferensial qiymət tətbiq etdiyi marşrutlarda, iki nəfərlik rezervasiyanın Cümə qayıdışı üçün adambaşı qiyməti təxminən tək sərnişin qiymətindən üçdə bir azalıb; qiymətlər Şənbə qayıdışında birləşib. Məsələn, Cənubi Karolina, Greenville-dən Şimali Karolina, Charlotte-ə Cümə qayıdışı üçün ən ucuz uçuş, bir sərnişin üçün 811 dollar, iki nəfər üçün isə adam başına 565 dollar olmuşdur. Şənbə qayıdışında isə, gediş-gəliş bileti adam başına 497 dollara düşüb, sərnişin sayından asılı olmayaraq. Bu qiymət taktikasını pisləməklə, səyahət yazarları bilmədən öz auditoriyalarına zərər vura bilərlər. American-ın rəqibləri tək sərnişinlərə daha yaxşı təkliflər etmir. Delta və daha az dərəcədə United bu strategiyadan geri çəkildikdə, sadəcə çox sərnişinli rezervasiyaların qiymətlərini tək tariflərə uyğunlaşdıraraq artırdılar. Təyyarə biletlərinə gəldikdə, günəş işığı təəccüblü şəkildə pis bir dezinfeksiyaedici ola bilər. ■