EN

Brendlər bir-birinə niyə sataşır? - Yeni araşdırma

BrendlÉ™r arasında açıq rÉ™qabÉ™t artıq yalnız satış uÄŸrunda mübarizÉ™ deyil, hÉ™m dÉ™ sosial media strategiyasının É™sas alÉ™tlÉ™rindÉ™n birinÉ™ çevrilib. “Pepsi”nin “Coca-Cola”ya, “Apple”ın “Samsung”a eyham vurduÄŸu paylaÅŸmalar sadÉ™cÉ™ zarafat yox, istehlakçı psixologiyasını hÉ™dÉ™flÉ™yÉ™n düşünülmüş marketinq gediÅŸidir.

Valyuta.az xÉ™bÉ™r verir ki, yeni araÅŸdırmalar sübut edir ki, rÉ™qibÉ™ birbaÅŸa istinad doÄŸru kontekstdÉ™ tÉ™tbiq edildikdÉ™ brendin vizuallığını artırır, istifadəçi reaksiyasını güclÉ™ndirir vÉ™ hÉ™tta alış davranışına tÉ™sir göstÉ™rir. Marketinq mütÉ™xÉ™ssislÉ™ri bu tÉ™siri “rÉ™qabÉ™t istinadı effekti” adlandırırlar.

Journal of Marketing Research jurnalında dərc olunan araşdırma bu mövzuya elmi əsaslar gətirib. Tədqiqat Almaniyanın Hannover Tətbiqi Elmlər və İncəsənət Universitetindən professor Yoannes Berendt, Alman İdman Universitetindən Sebastyan Uriç, Fransadakı INSEAD Biznes Məktəbindən Abişek Borah və NYU Stern Universitetindən Qeivin Kildaff tərəfindən aparılıb.

Araşdırma çərçivəsində 1,5 milyon real sosial media paylaşımı və müxtəlif brend kateqoriyalarında keçirilən eksperimentlər təhlil edilib. Nəticələr göstərib ki, rəqibə istinad edən brend mesajları digər paylaşımlarla müqayisədə daha çox istifadəçi reaksiyası doğurur və istehlakçıların alış qərarına bilavasitə təsir edir.

Professor Berendt bildirir ki, bu strategiyanın effektivliyi É™sasÉ™n “rÉ™qabÉ™t” ilÉ™ “É™sl rÉ™qiblik” arasındakı fÉ™rqÉ™ dayanır. Onun sözlÉ™rinÉ™ görÉ™, É™sl rÉ™qiblÉ™r yalnız bazarda yarışmır, hÉ™m dÉ™ ortaq tarixÉ™ vÉ™ uzunmüddÉ™tli rÉ™qabÉ™tÉ™ É™saslanan münasibÉ™tÉ™ malik olurlar. “McDonald’s” ilÉ™ “Burger King”, “Mercedes” ilÉ™ “BMW”, “Apple” ilÉ™ “Samsung”, elÉ™cÉ™ dÉ™ “Coca-Cola” ilÉ™ “Pepsi” arasında olduÄŸu kimi.

“İstehlakçılar bu cür münasibÉ™tlÉ™ri adi rÉ™qabÉ™tdÉ™n fÉ™rqlÉ™ndirir vÉ™ maraqla izlÉ™yirlÉ™r,” – deyÉ™ Berendt vurÄŸulayır. TÉ™dqiqat nÉ™ticÉ™lÉ™rinÉ™ É™sasÉ™n, bu tip açıq rÉ™qabÉ™t mesajları daha emosional qÉ™bul olunur vÉ™ auditoriyanın brendÉ™ baÄŸlılığını güclÉ™ndirÉ™ bilir.

MÉ™sÉ™lÉ™n, bir neçə il É™vvÉ™l “Popeye’s” vÉ™ “Chick-fil-A” arasında sosial mediada yaÅŸanan “toyuq sendviçi müharibÉ™si” böyük rezonans doÄŸurmuÅŸdu. Lakin üçüncü tÉ™rÉ™f olan “Wendy’s”in bu qarşıdurmaya müdaxilÉ™si uyÄŸun hesab edilmÉ™miÅŸdi – çünki onun bu cütlük ilÉ™ oxÅŸar rÉ™qabÉ™t tarixi yox idi.

EkspertlÉ™r qeyd edirlÉ™r ki, “rÉ™qabÉ™t istinadı effekti”ndÉ™n düzgün istifadÉ™ olunarsa, bu, brendin reputasiyasını güclÉ™ndirÉ™ vÉ™ satışlara müsbÉ™t tÉ™sir göstÉ™rÉ™ bilÉ™r. Lakin uyÄŸunsuz vÉ™ süni görünÉ™n istinadlar tÉ™rsinÉ™ iÅŸlÉ™yÉ™ vÉ™ auditoriyada inamsızlıq yarada bilÉ™r.

Beləliklə, markalar arasında sosial media üzərindən edilən sataşmalar təsadüfi deyil, diqqətlə planlaşdırılmış strategiyaların tərkib hissəsidir. Və bu strategiyalar, elmi əsaslara görə, düzgün qurulduğu halda, sadəcə viral olmaqdan daha çox, real kommersiya nəticələri verə bilər.

Chosen
19
valyuta.az

1Sources