AZ

Müxtəlif nəsillərin sevimli rəngləri

Hər nəsil öz dövrünü və dəyərlərini əks etdirən müəyyən bir rəngə olan sevgisi ilə seçilir.
Hər nəsil sanki öz palitrasını tapır. Bununla belə, rənglər universal bioloji kod deyil, mədəni quruluşdur. Onların mənası ənənələr, ideologiyalar və media tərəfindən formalaşır.
Cəmiyyət müxtəlif dövrlərdə rənglərə fərqli mənalar verir. Beləliklə, onlar mədəni transformasiyaların bir növ markerinə çevrilirlər.

Ucnoqta.az xəbər verir ki, bu barədə Conversation yazıb.
Baby boomers (İkinci Dünya Müharibəsinin sonu və 1960-cı illərin ortaları arasında doğulmuş) və X nəsli (1965-1980) neytral və pastel rənglərin üstünlük təşkil etdiyi daha çox ənənəvi palitralara üstünlük verdi. 1970-ci illərdən bəri bunlara təbiətdən ilham alan torpaq tonları qoşulur: yaşıl, qəhvəyi və paslı qırmızı.

Y nəsli və ya minilliklər (1980-1990-cı illər) simvolik "minillik çəhrayı"nın yüksəlişinin şahidi oldular. Bu yumşaq pastel kölgə sadəcə rəng deyil, 2010-cu illərin simvolu olub, yüngüllük, nikbinlik və hər şeydən əvvəl ənənəvi gender normalarına meydan oxumağı simvollaşdırır.

Z nəsli (1995–2010) üçün ilk canlı kölgə, sələflərinin çəhrayı ilə qəsdən kontrast olaraq 2018-ci ildə ortaya çıxan, tez "Gen Z sarı" adlandırılan zəngin sarı idi. Tezliklə, uzun müddət güc, yaradıcılıq və feminist hərəkatlarla əlaqəli olan bənövşəyi, indi inklüzivliyin və özünü ifadənin simvolu kimi yenidən təsəvvür edilən səhnəyə girdi.

Yaşıl bu yaxınlarda populyarlıq qazanıb. Bir tərəfdən ekoloji problemlər üçün birləşdirici rəngə çevrildi; digər tərəfdən, o, 2024-cü ildə britaniyalı müğənni Çarli XCX tərəfindən populyarlaşan təxribatçı, canlı ekran yaşılı kimi yenidən təsəvvür edilmişdir.

Alpha nəsli, hələ yeniyetmə yaşlarında, iki ifrata varır: təbii, rahat tonlara can atmaq və rəqəmsal dünyanın doymuş, süni rənglərini erkən qəbul etmək.
Mütəxəssislər rəng kodlarının statik olmadığını vurğulayırlar; dəb kimi təkrarlanır və yenidən təsəvvür edilirlər. Məsələn, Pantone 2025-ci ilin rəngi olaraq parlaq neon çalarları ilə ziddiyyət təşkil edən isti qəhvəyi Mocha Mousse adlandırdı.
Marketinq araşdırmaları göstərir ki, qavrayış təkcə rəngdən deyil, həm də onun adından asılıdır. Poetik və emosional adlar istehlakçılarda quru təriflərdən daha çox rezonans doğurur. Beləliklə, dil rəng qavrayışına palitranın özü qədər təsir edir.
 

Seçilən
36
ucnoqta.az

1Mənbələr