AZ

Rusiyanın “AvtoVAZ”-ı dağılır...

...Rusiyanın avtomobil nəhəngi “AvtoVAZ” ciddi iqtisadi böhran yaşayır. Satışların azalması, kütləvi ixtisarlar və dilerlərin narazılığı zavodun sabitliyini təhlükə altına qoyur.

SİA xəbər verir ki, bu barədə Xarici Təhlükəsizlik Xidməti məlumat yayıb.

Kəşfiyyat məlumatlarına görə, Rusiyanın ən böyük avtomobil istehsalçısı olan “AvtoVAZ” özünü yeni tənqid dalğasının episentrində tapıb.

Şirkət milyardlarla dövlət subsidiyalarına baxmayaraq, uzunmüddətli böhran yaşayır və vəziyyət hər keçən ay daha da pisləşir.

Yayda zavod problemlərinin ciddiliyini açıq şəkildə etiraf etdi. Kütləvi ixtisarlar başladı, maaşlar 120 min rubldan 45 min rubla endirildi. İşçilər xərcləri azaltmaq üçün bonus və müavinətlərdən imtina etmək üçün yazılı müqavilə imzalamağa məcbur oldular.

Bəzi zavodlar dörd günlük iş həftəsinə keçdi və tələbatın kəskin azalması səbəbindən istehsal azaldı.

E-Largus uğursuzluğu...

E-Largus modeli tamamilə uğursuz olduğunu sübut etdi - onun satışları olduqca aşağıdır və diler anbarları satılmamış avtomobillərlə doludur.

İkinci nəsil Lada Vesta ilə bağlı vəziyyət bundan yaxşı deyil – sükan idarəetməsində çoxsaylı nasazlıqlar artıq sürücülərin xəsarət alması ilə nəticələnib və Milli Avtomobil İttifaqı zavodun fəaliyyətinin genişmiqyaslı yoxlanılmasını tələb edir.

Daxili bazarda rəqabətin olmamasına və inhisarçı mövqeyə malik olmasına baxmayaraq, satışlar durğundur. Analitiklər şirkətdə illərdir diqqətdən kənarda qalan dərin struktur problemlərini qeyd edirlər.

Xarici faktorlar vəziyyəti pisləşdirir...

Daxili problemlərlə yanaşı, vəziyyətə xarici amil də təsir edir - Çin avtomobillərinin üstünlüyü.

Son iki ildə Rusiya avtomobil bazarı texniki cəhətdən daha müasir və etibarlı modellər təklif edən Çin brendləri ilə faktiki olaraq su altında qalıb.

Onların bazar payı bütün yeni satışların yarısını ötür və dilerlər getdikcə daha çox rus istehsalçıları ilə əməkdaşlıqdan imtina edərək, Çin tərəfdaşları ilə daha sərfəli müqavilələrə üstünlük verirlər.

Bu, Rusiya avtomobil bazarında durğunluğa gətirib çıxarır.

“AvtoVAZ” nə qərar verdi..?

İqtisadi tənəzzül fonunda “AvtoVAZ” daha bir “təşəbbüs” irəli sürdü ki, bu da artıq öz diler tərəfdaşlarının qəzəbinə səbəb olub.

Zavod bütün səlahiyyətli dilerlərdən avtomobil istehsalçısı tərəfindən seçilmiş podratçı ilə videomüşahidə sisteminin quraşdırılması üçün müqavilə bağlamağı tələb edir.

Hər diler orta hesabla 12 videomüşahidə kamerası quraşdırmalıdır. Bir kameranın saxlanması ildə 45.000 rubla başa gəlir.

Ümumilikdə bu, hər il təxminən yarım milyard rubl təşkil edir. Ən böyük narazılıq, “AvtoVAZ”-ın müstəqil şirkətlər olan səlahiyyətli dilerlərin salonlarında quraşdırılmış kameralara 24/7 çıxışı təmin etməsi tələbidir.

Tərəfdaşlar bunu kommersiya muxtariyyətinə kobud müdaxilə və bazar prinsiplərinin pozulması hesab edirlər. Zavod rəsmi olaraq bunun müştəri axını və məmnuniyyət səviyyələrini təhlil etmək üçün lazım olduğunu izah edir. Bununla belə, dilerlər bunun effektiv rəqəmsal nəzarət olduğunu iddia edirlər.

Analitiklər xəbərdarlıq edirlər ki, belə siyasət yalnız istehsalçı ilə dilerlər arasında ziddiyyəti daha da dərinləşdirəcək və xarici tərəfdaşlar olmadan müstəqil müasir məhsullar yarada bilməyən və tamamilə dövlət maliyyəsindən asılı olan bazarda brendə inamı daha da sarsıdacaq.

Əli Babayev

Seçilən
10
1
sia.az

2Mənbələr