ain.az xəbər verir, Qaynarinfo saytına əsaslanaraq.
Almaniya Fransanın flaqman 6-cı nəsil qırıcı proqramında, Gələcək Döyüş Hava Sistemində (FCAS) iştirakından imtina etmək imkanını nəzərdən keçirir.
Qaynarinfo "Financial Times"a istinadən xəbər verir ki, bu layihə ilə bağlı artan fikir ayrılıqları səbəbindən Berlin gələcək fəaliyyətləri, o cümlədən Böyük Britaniya və ya İsveç kimi alternativ tərəfdaşlarla əməkdaşlığı nəzərdən keçirir.
Vəziyyətlə tanış olan üç mənbəyə görə, FCAS-da üçüncü tərəfdaş olan Almaniya və İspaniya da proqramı Fransa olmadan müstəqil şəkildə inkişaf etdirə bilər.
"Sonsuz dəhşətdənsə, dəhşətlə başa vurmaq yaxşıdır. Döyüşçü Fransa ilə və ya Fransasız olacaq", deyə mənbələrdən biri nəşrə bildirib.
Danışıqlarla tanış olan başqa bir mənbə deyib ki, Fransa prezidenti Emmanuel Makron və Almaniya kansleri Fridrix Merz böhranın həlli üçün ilin sonuna son tarix təyin etdikdən sonra layihə ilə bağlı qeyri-müəyyənliyi nəzərə alaraq Berlinin variantları nəzərdən keçirməsi "normal"dir.
O, əlavə edib FCAS ən yaxşı seçim olaraq qalır, lakin Paris ilkin razılaşmaya riayət etmək üçün layihədə Fransanın sənaye lideri olan Dassault Aviation şirkətini almalı olacaq. Eyni zamanda, FT qeyd edir ki, hökumətlərin Rusiyadan gələn təhlükəyə qarşı çıxmaq üçün hərbi potensialını gücləndirməyə çalışdığı bir vaxtda layihənin iflası Avropanın ambisiyalarına ciddi zərbə vuracaq.
Nəşr qeyd edir ki, yeni tərəfdaşlar tapmaq asan olmayacaq. Böyük Britaniya BAE Systems vasitəsilə artıq Qlobal Döyüş Hava Proqramı çərçivəsində İtaliya və Yaponiya ilə yeni nəsil qırıcı üzərində işləyir. Almaniyanın başqa bir variantı, Fransanın geri çəkiləcəyi təqdirdə, "Gripen" qırıcısının istehsalçısı olan "Saab" vasitəsilə FCAS-a töhfə verə biləcək İsveçlə işləmək olardı.
Berlin "Eurofighter" partnyoru Madrid, həmçinin Böyük Britaniya və İtaliya ilə işləyərək müstəqil fəaliyyət göstərə bilər.
Avropanın 6-cı nəsil qırıcısı haqqında nə məlumdur?
Proqram 2017-ci ildə Berlin və Paris tərəfindən başladıldı, sonradan Madrid də qoşuldu. Proqram pilotsuz uçuş aparatları, yeni nəsil silahlar və qabaqcıl rabitə sistemləri ilə effektiv şəkildə qarşılıqlı əlaqə qura bilən qırıcı kimi hazırlanıb.
Bununla belə, qırıcının inkişafında aparıcı rol oynayan Fransız "Dassault" şirkəti layihənin idarə edilməsi sistemini dəyişmək, xüsusən də "bir ölkə - bir səs” prinsipindən imtina etmək və bərabər 1/3 əvəzinə 80% almaq istədiyini bəyan edib. Beləliklə, Fransa öz əlində təkcə təyyarənin özünü deyil, həm də layihənin digər komponentlərini cəmləyə bilər, Almaniya və İspaniya isə ikinci dərəcəli sistemləri tərk etmək istəyir. Görünür, Berlini bu mövqe qane etmir.
Aydın
Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün ain.az saytını izləyin.