AZ

“1 alana 1 hədiyyə” – fürsət, yoxsa təhlükə? / VİDEO

"1 alana 1 hədiyyə", "Yarı qiymətə" və s. kimi kampaniyalara marketlərdə belə kampaniyalara çox tez-tez rast gəlmək mümkündür. Belə kampaniyalara tələbat çoxdur, lakin bir sıra suallar da yaranır. 


Referans xəbər verir ki, vətəndaşların fikrincə, adətən belə kampaniyalara istifadə müddətinə az qalmış məhsullar daxil edilir. 


Marketoloq Müşviq İsgəndərov deyir ki, belə aksiyalar həm brendlərarası rəqabəti gücləndirmək, həm də istifadə müddətinin bitməsinə az qalmış məhsullardan da maksimum gəlir qazanmaq üçün bir yol hesab olunur. 


Daha ətraflı videoda:



Seçilən
6
referans.az

1Mənbələr