Müasir dünyada Rusiyanın milli kimliyini və mədəni irsini təbliğ etmək məqsədi daşıyan “Rusiya ruhu” layihəsi bu il Sankt-Peterburq Beynəlxalq İqtisadi Forumu çərçivəsində yenidən gündəmə gəlib. VTsIOM tədqiqat mərkəzinin xüsusi olaraq bu hadisə üçün keçirdiyi ictimai rəy sorğusu ictimaiyyətin “Rusiya ruhu” anlayışına verdiyi mənaları və bu ruhu ən yaxşı təmsil edən simvolları üzə çıxarıb.
Hafta.az-ın yazdığına görə, sorğunun nəticələrinə görə, rus xalqı öz ölkəsinin ən böyük sərvətinin xalqın özü olduğunu düşünür. Sorğuda iştirak edənlərin böyük əksəriyyəti “xeyirxahlıq, həmrəylik, dürüstlük və yenilməzlik” kimi insani dəyərlərin rus kimliyinin mahiyyətini təşkil etdiyini vurğulayıb.
Sorğunun nəticələrinə görə, Rusiyanın ruhunu əks etdirən əsas elementlər xalqla yanaşı, təbiət və mədəni irslə də bağlıdır. Ölkənin geniş meşələri, bərəkətli torpaqları, ənənəvi rəmzləri kollektiv yaddaşda Vətən sevgisi ilə bütövləşib. Yerli səviyyədə iştirakçılar bildirdilər ki, hər bölgənin öz “ruh”u var.
Məsələn, Sibir və Ural təbiəti, Mərkəzi və Şimal-Qərbi Rusiya tarixi quruluşu, Şimali Qafqaz və Volqa hövzəsi mətbəxi ilə seçilir. Matruşka gəlincikləri, şirniyyatlar və ənənəvi geyimlər Rusiyanı təmsil edən ən məşhur suvenirlər sırasındadır.
Tədqiqat həmçinin “Rusiya ruhu” brendinə namizəd olan milli məhsulların müəyyən edilməsi üçün hansı simvollardan istifadə oluna biləcəyinə dair ipucları verir.
İştirakçılar düşünürlər ki, təbiətə və klassik rus ədəbiyyatına istinadlar, dövlət rəmzləri və ənənəvi motivlərdən istifadə brend identiklikdə təsirli olacaq. Bununla belə, üstünlük təşkil edən fikir ondan ibarətdir ki, folklor elementləri, dini simvollar, əl işləri kimi yerli elementlər regional brend identiklikləri üçün daha uyğundur.
Gənc nəsil, xüsusən 1980-ci ildən sonra doğulanlar brendinqdə rus ədəbiyyatının izlərini axtarırlar. Regional əsasda Urals bölgəsi həm təbiətə, həm də yerli mədəniyyətə verdiyi əhəmiyyətlə diqqət çəkir.