EN

Kraft Heinz münaqişə yaşayan yeganə qida nəhəngi deyil.

2015-ci ildə möhtərəm investor Warren Buffett və özəl sərmayə fondu 3G Capital Kraft və Heinz şirkətlərini birləşdirərək bir qablaşdırılmış qida nəhəngi yaratdığında, istehlakçıların rəngli souslar, şirin atıştırmalıklar və emal edilmiş pendirlər üçün iştahası doymurdu. İndi bu sazişin böyük bir uğursuzluq olduğu görünür. Kraft Heinz'in bazar dəyəri, 32 milyard dollar olmaqla, birləşmədən bəri üçdə iki azalmışdır. Şirkət bu il əməliyyat mənfəətinin 5-10% azalacağını gözləyir. İndi onun parçalanmasını araşdırdığı bildirilir. Şirkətin vəziyyətinin pisləşməsi, Oscar Mayer-dən Jell-O-ya qədər markalarına sahib olması, qismən hədsiz dərəcədə inadkar olan maliyyə kəsintiləri də daxil olmaqla on illik yanlış idarəetmənin nəticəsidir. Ancaq bu həm də ümumilikdə böyük qida sektorunun dəyişən talehini göstərir. Kraft Heinz, General Mills və Hershey də daxil olmaqla S&P 500 indeksində olan 12 Amerika qablaşdırılmış qida şirkətlərinin səhmləri ötən il 9% çəkili ortalama ilə azalıb. Pandemiya sonrası inflyasiya sıçrayışının qarşısını gözlənilmədən dayana bilən satışlar azalmağa başladı. Yeni yaranan markalarla rəqabət və çox emal edilmiş qidalara qarşı tənzimləyicilərin ehtiyatlı yanaşmaları, alıcılar öz büdcələrini sərtləşdirərkən təhlükə yaratmağa başlayır. Daha çətin dövrlər gəlib çata bilər. 2021-ci ildən başlayaraq, qablaşdırılmış qida şirkətləri işçilərin və inqridiyentlərin artan qiymətləri qarşısında mənfəət marjalarını qorumaq üçün qiymətləri artırdılar. Siyasətçilər "adilik yaranması"na qarşı çıxsa da, Amerika, bu şirkətlərin ən böyük bazarı olan istehlakçılar, onların mallarına xərclərini artırmağa davam etdilər. Ancaq son zamanlar, əksər şirkətlərin satışları durğunlaşmış və ya azalır. Bunun bir səbəbi, sərt inflyasiya və soyuyan iş bazarından alıcıların cüzdanlarına yığılmış gərginlikdir. Donald Trump'ın "Böyük Gözəl Qanun"u, bəlkə də 1.3 milyon Amerikalının qida subsidiyalarını aradan qaldırır, bu da kömək etməyəcək. Nə də ki, arıqlama dərmanlarının artan qəbul edilməsi, xüsusilə dəfast food-ın iştahını azaldır. Bir təxminə görə, ötən il təxminən 4% Amerika böyükləri bu dərmanları istifadə etmişdir ki, bu da iki il əvvəlki payın iki qatıdır. Bu vaxt, böyük qida sahəsinin daha yüksək qiymətləri kiçik markaların (xüsusilə bazarın yüksək seqmentində) və perakendecilerin özəl etiketlərinin (əsasən ucuz seqmentde) önü açdı. TD Cowen bankından Robert Moskow-a görə, Amerika'da qida, içki və ev heyvanı məhsulları istehsalçılarının ilk 20-si - bir çox böyük şirkətlər hər üçündən satır - birləşdirilmiş bazar payını 2018-ci ildə 42%-dən keçən il 40%-in altına endirmişdir. Üstəlik, Walmart, Costco və Target kimi böyük pərakəndə satıcılar cənab Trump'ın tariflərinə reaksiya olaraq, mənbəyi və istehlakçıları heç bir yük daşımadan xərclərin artışını udmağa məcbur edərək cavab vermişlər, deyə bir broker olan Bernstein bildirir. Böyük qida sahəsi üçün son problem tənzimləmələrdir. "Amerikanı Yenidən Sağlamlaştır" hərəkatının lideri və səhiyyə naziri Robert F. Kennedy kiçik qida rəngləyiciləri və digər kimyəvi maddələrin çox emal edilmiş qidalarda istifadəsinə qarşı mübarizəyə rəhbərlik edir. Onları reseptdən çıxarmaq hər zaman asan olmayabilir və qida dəyəri ilə əlaqədar şübhələr olsa belə sevilən qidalardan imtina etməyə hazır olmayan istehlakçıları narazı salma riski daşıyır. Başqa bir bank olan Mizuho-dan John Baumgartner, General Mills'in on il əvvəl süni rəngləri Trix taxılından müvəqqəti olaraq çıxardığında səhər yeməklərində yaranan narahatlığa işarə edir. "Qida istehsalçıları tənzimləyicilər və istehlakçılar arasında incə bir xətt yürüməlidirlər," o deyir. Kraft Heinz-ə gəldikdə isə, onun planı hazır yeməklər və qablaşdırılmış ətlər də daxil olmaqla baqqaliyyə işinin bir hissəsini ayırmaq və bununla da daha sərfəli olan məşhur souslar və yayılmalarla qalmağı əhatə edir. Belə parçalanmalar hissedarlar üçün yaxşı nəticələr doğura bilir, xüsusilə də sonra alınmalar baş verərsə. Bir neçə il əvvəl supermarket piştaxtalarının başqa bir əsas məhsulu olan Kellogg's özünü Amerika taxıl işini WK Kellogg və portfelinin qalanını isə Kellanova olmaqla ikiyə ayırdı. Bunlar indi Ferrero və Mars, müvafiq olaraq iki digər qida şirkəti tərəfindən əldə edilir. İndiyə qədər firmanın bölünməsindən bəri səhmdarlar 40%-dən çox qazanc əldə etmişdirlər. Bəzi qida nəhəngləri kiçildikcə, digərləri isə böyük olmağa başlaması mümkündür. ■

Chosen
87
neonews.az

1Sources