Bakı Beynəlxalq Dəniz Limanı tarixi bir mərhələyə imza atıb və liman 2018-ci ildə fəaliyyətə başladığı vaxtdan bəri ilk dəfə olaraq illik konteyner daşımaları 100.000 TEU-ya çatıb. Bu nailiyyət Azərbaycanın logistika infrastrukturunun sürətli inkişafını və Orta Dəhliz boyunca əsas mərkəz kimi Bakı Limanının artan rolunu vurğulayır.
Redaktor.az xəbər verir ki, rekord göstəricilər, Prezident İlham Əliyevin 25 fevral 2025-ci il tarixində imzaladığı fərmanla Bakı Limanının Azərbaycan Dəmir Yolları QSC (ADY) ilə inteqrasiyasından sonra yaradılmış vahid nəqliyyat idarəetmə sisteminin effektivliyini əks etdirir. Dəniz limanı əməliyyatlarının dəmir yolu şəbəkəsi ilə daha sıx birləşdirilməsi yüklərin emalını sürətləndirmiş, logistika marşrutlarını optimallaşdırmış və nəqliyyat növləri arasında koordinasiyanı yaxşılaşdırmışdır.
Sentyabr ayında limanda Vahid Tranzit Mərkəzinin istifadəyə verilməsi əməliyyatları daha da sadələşdirib. Mərkəz dövlət qurumları ilə yük daşıma şirkətləri arasında qarşılıqlı əlaqəni asanlaşdırır, daha çevik əməliyyat prosesləri yaradır və yük həcmlərinin davamlı artımını dəstəkləyir. Bu tədbirlər limanın 100.000 TEU həddini aşmasına birbaşa töhfə verib.
Regional ticarət yollarının kəsişməsində yerləşən Bakı Limanı, Transxəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutu kimi də tanınan Orta Dəhlizdə strateji əhəmiyyətli bir mövqe tutur. Qlobal təchizat zəncirləri davamlı olaraq yenidən dizayn edildikcə, Orta Dəhliz Asiya ilə Avropanı hər iki istiqamətdə birləşdirən ən təhlükəsiz, ən çevik və ən qısa tranzit marşrutlarından biri kimi tanınır. Müasir infrastruktur, güclü texniki imkanlar və yüksək ixtisaslı işçi qüvvəsi ilə Bakı Limanı bu əlaqənin asanlaşdırılmasında mərkəzi rol oynayır.
Bu mərhələ limanın son illərdə konteyner daşımalarında davamlı artımı ilə daha da vurğulanır. Konteyner daşıma qabiliyyəti 2020-ci ildəki 40.395 TEU-dan 2024-cü ildə 76.775 TEU-ya yüksəlib ki, bu da 90% və ya təxminən 1,9 dəfə artım deməkdir. Bu il 100.000 TEU-nu keçmək limanın konteyner əməliyyatlarının səmərəliliyini təsdiqləyir və gələn il daha da yüksək həcmlərin gözlənilməsi üçün əsas yaradır.
Ümumi yük daşınması da sabit artım nümayiş etdirib. Ələtdəki müasir liman kompleksi 2018-ci ildə istifadəyə veriləndə ümumi yük daşınması 3,787 milyon ton təşkil edib. Cari ilin ilk 11 ayı ərzində bu rəqəm 7,547 milyon tona çatıb ki, bu da limanın genişlənən tutumunu və əməliyyat effektivliyini əks etdirir.
Regionda “Yaşıl Liman” (EcoPort) sertifikatını alan ilk liman olaraq, Bakı Limanı beynəlxalq ekoloji standartlara uyğun olaraq əməliyyatlar aparır və Orta Dəhliz boyunca dayanıqlı nəqliyyatı təmin edir. Yaşıl və rəqəmsal logistika həllərinin dayanıqlı tətbiqi, daha dərin regional inteqrasiya ilə birlikdə, limanın yük həcmini artırmaq, ticarət əlaqələrini genişləndirmək və milli iqtisadiyyat üçün əlavə dəyər yaratmaq qabiliyyətini gücləndirir.
Dəmir yolu əməliyyatlarında paralel artım Azərbaycanın tranzit rolunu da gücləndirib. 2025-ci ilin ilk 11 ayı ərzində ADY Orta Dəhliz boyunca 350 blok qatar qəbul edib ki, bu da 2024-cü ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 34% artım deməkdir. Birlikdə, bu inkişaflar Azərbaycanın logistika sisteminin genişləndirilməsində yeni bir mərhələnin başlanğıcını qeyd edir və ölkəni Şərq ilə Qərb arasında strateji körpü kimi yenidən qurur.


