Gələcəkdə “ASAN xidmət”də çağrı mərkəzinə gələn zənglərin 30 %-i süni intellektlə cavablandırılacaq.Bunu Prezident yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin sədr müavini Ceyhun Salmanov dekabrın 3-də Bakıda keçirilən “Əqli mülkiyyət və süni intellekt” mövzusunda keçiriIən beynəlxalq konfransda deyib.Onun sözlərinə görə, artıq bu istiqamətdə sınaq mərhələsi başlayıb:“2024-cü ildə “ASAN xidmət”in özünün Süni intellekt Strategiyası müəyyən edilib. Hazırda bu istiqamətdə işlər davam etdirilir”. (Report)
- Gecə Modu
- Ana səhifə
- Statistika
- Mənbələr
- Reytinq
- Hava
- Valyuta


