
Dünya istehlakçıları ABŞ brendlərindən uzaq durmağa çalışır, çünki ölkəyə münasibət əvvəlki qədər müsbət deyil və Amerikanın cazibəsi zəifləyib. Bunu CNBC-yə müsahibəsində McDonald’s-ın baş direktoru Kris Kempçinski bildirib.Onun sözlərinə görə, bu hal şirkətin restoranlarına aid deyil. Çünki McDonald’s-ın xaricdə uzun illərin təcrübəsi var və bu, insanların brendə münasibətini sabit saxlayır.“Amerika ətrafındakı aura bir az solub,” – deyə Kempçinski vurğulayıb.Ulusum.az
Diqqət Çəkənlər
“Gənc qadın məhkumlarla iş” layihəsi həyata keçirildi - FOTO
Kağız üzərində emosiyalar – psixoloqdan maraqlı məsləhət
Trampın ruhani məsləhətçisi nigaranlıq dolu müraciətlə çıxış etdi