AZ

Azərbaycan sahibkarları payıza hazırlanır: Mövsümi tələbat və biznesdə yeniliklər

Finss.az  — Yay mövsümünün sona çatması ilə Azərbaycan sahibkarları payıza hazırlıqlarını sürətləndirir.

Payız mövsümü tələbatda dəyişikliklər, təhsil xərclərinin artması və mövsümi trendlərlə yadda qalır. Biznes nümayəndələri marketinq strategiyalarını yeniləyir, məhsul çeşidlərini genişləndirir və satışları artırmaq üçün xüsusi kampaniyalar hazırlayır.

Məlumatlara əsasən, artıq 60%-dən çox müəssisə payız mövsümünə uyğun məhsul və xidmətlər təklif etməyə başlayıb. Təhsil vasitələri, evin isitilməsi üçün texnika, payızlıq geyim və aksessuarlar, eyni zamanda onlayn xidmətlər əsas diqqət mərkəzindədir.

“Payız pərakəndə satış sektorunda ən önəmli mövsümlərdən biridir. Məktəblilərin dərsə qayıdışı və iş ritminin bərpası tələbata ciddi təsir göstərir.”

Həmçinin sahibkarlar logistika və anbar ehtiyatlarını diqqətlə idarə edir, məhsulların vaxtında çatdırılması üçün əlavə tədbirlər görürlər. 

Bu payız əsas trendlər:

  • Kontent marketinq kampaniyalarının artması,

  • Yerli brendlərə marağın yüksəlməsi,

  • Regional marketpleyslərin inkişafı,

  • Noyabr ayında keçiriləcək böyük endirimlərə hazırlıq (Qara Cümə və s.).

Sahibkarlar qısa müddətdə bazarda mülayim nikbinlik gözləyir və sentyabr-oktyabr aylarında satışlarda artım proqnozlaşdırır.

Seçilən
38
fins.az

1Mənbələr