AZ

Toyota və Honda gəlir itkisi ilə üzləşir – ABŞ-ın rüsumları və güclənmiş yen səbəb göstərilir

ToyotaHonda-nın bu həftə açıqlanacaq ilk rüb maliyyə nəticələrində mənfəətin azalacağı gözlənilir. Səbəblər arasında ABŞ-ın idxal tarifləri və Yapon yenin dəyərinin artması əsas yer tutur – baxmayaraq ki, şirkətlərin əsas xarici bazarlarında hibrid avtomobillərə tələbat güclü olaraq qalır.

Marja.az xəbər verir ki, Yaponiyanın avtomobil istehsalçıları ABŞ bazarında artan qeyri-müəyyənliklə üzləşirlər. Yeni tətbiq edilən tariflər avtomobillərin qiymətini artırır və istehlakçı tələbinə mənfi təsir göstərir. Sərmayəçilər Yaponiya nəhənglərinin bu çətinlikləri necə kompensasiya edəcəyini diqqətlə izləyirlər.

Toyota və Honda-nın maliyyə proqnozları

  • Toyota – Dünyanın ən çox avtomobil satan istehsalçısı olan Toyota-nın əməliyyat mənfəətinin 31% azalaraq 902 milyard yenə (təxminən 6,14 milyard dollar) düşəcəyi proqnozlaşdırılır. Bu, son iki ildən çox müddətdə ən zəif rüblük göstəricidir.

  • Honda – Əməliyyat mənfəətinin 36% azalaraq 311,7 milyard yenə düşəcəyi gözlənilir. Bu, ardıcıl ikinci dəfə rüblük mənfəətin azalmasıdır. Şirkət artıq bütün il üzrə mənfəətinin 59% azalacağını əvvəlcədən bəyan edib.

Hər iki şirkət, ötən ay əldə edilən ikitərəfli ticarət razılaşmasından sonra ABŞ-a ixrac edilən Yapon avtomobillərinə tətbiq olunan 15%-lik yeni tariflərlə qarşı-qarşıyadır. Ticarət razılaşmasından əvvəlki tariflər ümumilikdə 27,5% təşkil edirdi. Bu tariflər Tramp hakimiyyətə gəldikdən sonra tətbiq edilib. 

Tariflər və valyuta təzyiqi digər Yapon şirkətlərinə də təsir edir

Digər Yapon avtomobil istehsalçıları və ehtiyat hissələri təminatçıları da zəif rüblük nəticələr açıqlayıblar. Səbəb kimi rüsum təzyiqlərigüclənmiş yen göstərilir – xüsusilə ötən illə müqayisədə valyutadakı fərq gəlirlərə təsir edib.

CLSA şirkətinin avtomobil analitiki Kristofer Rixter bildirib:

“Toyota üçün ilk rüb çətin keçəcək. Ancaq tariflərin azaldılması ilə vəziyyət növbəti rüblərdə yüngülləşə bilər.”

Honda ABŞ bazarından daha çox asılı vəziyyətdədir

Honda-nın ümumi satışlarının 40%-i ABŞ bazarının payına düşür. Digər regionlarda satışlar zəiflədiyindən, şirkət ABŞ-dan daha çox asılı hala gəlib. Çin, Asiya və Avropa bazarlarında satışlar ikirəqəmli faizlərlə azalıb və bu, Honda-nın qlobal satışlarının 5% geriləməsinə səbəb olub.

Toyota isə bu dövrdə qlobal satışlarını 6% artırmağa nail olub. Bu artıma əsas səbəb, benzin-elektrik hibrid modellərinə yüksək tələbatdır. Xüsusilə CamrySienna hibridləri ABŞ-da uğurla satılmağa davam edir.

Elektrikli avtomobillər əvəzinə yenidən hibridlərə fokus

Honda bu ilin may ayında açıqlayıb ki, elektrikli avtomobillərə (EV) olan zəif tələbat səbəbilə bu sahəyə olan yatırımları azaldacaq. Şirkət EV istehsal bazasının Kanadada qurulması planını da təxirə salıb. Bunun əvəzində müxtəlif yenilənmiş hibrid modellərə yönələcəyini bildirib.

Toyota isə son aylar Çin bazarında da uğurlu nəticələr əldə edib – satışlar illik müqayisədə 7% artıb.

Sərmayəçilərin diqqət mərkəzində nə var?

Sərmayəçilər Toyota və Honda-dan:

  • Yeni qiymət strategiyaları,

  • Bütün il üzrə proqnozlara ediləcək düzəlişlər,

  • Tariflərin təsirini azaltmaq üçün tətbiq olunacaq tədbirlər haqqında məlumat gözləyirlər.

Toyota-nın səhmləri bu ilin əvvəlindən bəri 16%-dən çox ucuzlaşıb, Honda-nın səhmlərinin qiyməti isə sabit qalıb.

Məzənnə: 1 ABŞ dolları = 146.89 yen

benzin-elektrik hibrid
Seçilən
12
marja.az

1Mənbələr