Azərbaycan Mərkəzi Bankının sədri Taleh Kazımovun “2027-2030-cu illərdə sosial-iqtisadi inkişaf Strategiyası” çərçivəsində “Makro-iqtisadi dayanıqlılıq” üzrə alt işçi qrupunun ilk iclasında verdiyi açıqlamalar ölkədə makroiqtisadi idarəetmə siyasətinin uzunmüddətli planlaşdırılması və davamlı inkişafın təmin edilməsi istiqamətində atılan addımların əhəmiyyətini bir daha gündəmə gətirib. Mərkəzi Bank tərəfindən əvvəlki illərdə həyata keçirilmiş islahatların nəticəsi kimi inflyasiyanın idarə olunması, maliyyə sektorunun dərinləşməsi və ÜDM-də onun payının yüksəlməsi, həmçinin maliyyəyə çıxış imkanlarının genişləndirilməsi istiqamətində real irəliləyişlər əldə olunub. Sədrin açıqlamalarında bu nailiyyətlərin davam etdirilməsi və yeni strateji dövr üçün daha dayanıqlı iqtisadi modelin qurulması vacib məqsəd kimi təqdim olunub.
İclasda qeyd olunan əsas məsələlərdən biri inflyasiyanın idarə olunması və makroiqtisadi sabitliyin qorunmasıdır ki, bu, son illərdə iqtisadiyyatın dayanıqlığının təməl sütunlarından biri kimi önə çıxır. Azərbaycanda inflyasiya səviyyəsinin nəzarətdə saxlanılması həm əhalinin alıcılıq qabiliyyətinin qorunmasına, həm də investisiya mühitinin sabit saxlanmasına mühüm töhfə verir. Mərkəzi Bankın son illərdə tətbiq etdiyi pul-kredit siyasəti, faiz dərəcələrinin tənzimlənməsi və monetar bazanın idarə olunması kimi alətlərlə bu istiqamətdə nailiyyətlər əldə edilib. Bununla yanaşı, inflyasiya ilə mübarizənin yalnız makroiqtisadi alətlərlə deyil, fiskal intizam, struktur islahatlar və real sektorun rəqabətliliyinin artırılması ilə uzlaşdırılması tələb olunur. Bu baxımdan, 2027-2030-cu illəri əhatə edən yeni strategiyada makroiqtisadi sabitliyin yalnız nominal göstəricilər üzərindən deyil, dayanıqlı və inklüziv artım modelinə əsaslanaraq təmin edilməsi əsas prioritetlərdən biri olacaq.
Maliyyə sektorunun dərinliyinin artırılması və ÜDM-də onun payının yüksəldilməsi kimi hədəflər Mərkəzi Bankın uzunmüddətli iqtisadi idarəetmə çərçivəsində mühüm strateji istiqamətlərdən biri olub. Bu yanaşma ölkədə maliyyə vasitəçiliyinin səmərəliliyinin yüksəldilməsi, bank olmayan maliyyə institutlarının inkişafı və kapital bazarlarının aktivləşdirilməsi baxımından mühüm əhəmiyyət daşıyır. Son illər ərzində bu istiqamətdə müəyyən irəliləyişlər qeydə alınsa da, qarşıdakı dövrdə daha geniş institusional və normativ islahatlara ehtiyac olduğu aydındır. Məhz bu səbəbdən, yeni strategiyanın hazırlanması çərçivəsində makroiqtisadi və maliyyə sabitliyi üzrə siyasət çərçivələrinin təkmilləşdirilməsi təklifi sədrin çıxışında xüsusi vurğulanıb. Bu təkmilləşmə, maliyyə bazarlarının daha dərin, inklüziv və dayanıqlı şəkildə inkişafını stimullaşdırmaqla bərabər, real sektora yönəldilən maliyyə resurslarının daha səmərəli bölgüsünü təmin edə bilər.
Makroiqtisadi sabitliyin gücləndirilməsi istiqamətində təklif olunan siyasət çərçivələrinin xüsusilə xarici və daxili şoklara qarşı iqtisadiyyatın davamlılığını təmin etməyə yönəlməsi diqqətçəkicidir. Pandemiya dövründə və geosiyasi qeyri-müəyyənliklərin artdığı bir mühitdə, iqtisadiyyatların struktur dayanıqlılığı, institusional çevikliyi və anti-şok mexanizmləri mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Azərbaycan üçün bu, yalnız daxili sabitliyin qorunması baxımından deyil, həm də regional iqtisadi kontekstdə rəqabətqabiliyyətli mövqe tutmaq üçün strateji əhəmiyyət daşıyır. Məhz bu səbəbdən, sözügedən strategiyada sosial rifahın və inklüziv inkişafın dəstəklənməsi, iqtisadi artımın yalnız statistik rəqəmlər deyil, həm də həyat keyfiyyəti və gəlir bərabərliyi ilə ölçülməsi yönündə addımların planlaşdırılması vacib elementlər kimi önə çıxır.
İclasda müzakirəyə çıxarılan digər mühüm istiqamətlərdən biri də strategiyanın hazırlanması prosesində institusional koordinasiyanın gücləndirilməsidir. Mərkəzi Bank sədrinin işçi qrup üzvlərini koordinasiyalı əməkdaşlığa dəvət etməsi göstərir ki, strategiyanın uğurlu icrası yalnız tənzimləyici qurumların deyil, bütövlükdə hökumət strukturlarının və iqtisadi subyektlərin sinxron fəaliyyətindən asılı olacaq. Belə yanaşma isə təkcə strategiyanın məqsədlərinin daha effektiv reallaşdırılmasına deyil, həm də idarəetmə prosesinin şəffaflıq və hesabatlılıq prinsipləri ilə zənginləşdirilməsinə şərait yaradır.