AZ

Süni intellekt agentləri Salesforce və SAP-ı rəqiblərə çevirir

ENTERPRISE SOFTWARE, gözlənilməyən bir məşğuliyyət mənbəyidir. Söhbət zamanı CRM və ya ERP mövzusunu açmaq adətən tək qalmağın etibarlı bir yolu idi. Amma bu günlərdə yox, xüsusilə texnologiya sərmayədarı ilə söhbət edirsinizsə. Müştəri-əlaqə idarəetməsi (CRM) və müəssisə resurslarının planlaşdırılması (ERP) üçün qısaltmaları qeyd edin, nəinki artıq müştəri ilə əlaqə və idarəetmdə ön ofis işlərini avtomatlaşdırar, arxa ofis proseslərini də idarə edər; və siz aşağıdakıları düşündürə bilərsiniz. 2024-cü ilin iyun ayı ilə dekabrın əvvəlləri arasında 26 yaşındakı qlobal CRM nəhəngi Salesforce səhmdar dəyərində 120 milyard dollardan çox artım yaradaraq, bazar kapitalizasiyasını rekord 352 milyard dollara çatdırdı. Son 12 ayda SAP, ERP-ni 1970-ci illərdə faktiki olaraq yaratmış Alman texnologiya nəhəngi, daha çox irəliləyiş əldə etdi. O, Avropanın ən dəyərli şirkəti olaraq, 380 milyard dollar dəyərinə malikdir, bu da həmin vaxt üçün yeni zirvədir. Hər iki müəssisə çempionu, dəyərinə görə dünyanın ilk on proqram təminatı şirkətləri arasında yer aldı. Həm də o qədər də darıxdırıcı deyil, axı? Həyəcanın mənbəyi isə başqa, çox cazibədar bir qısaltmadır: AI. Ağıllı süni intellekt modellərinin qurucuları bütün diqqəti özlərinə çəkə bilər; bu həftə Elon Musk-ın xAI şirkəti haqda, təsis etdiyi yeni başlanğıc şirkətinin 113 milyard dollara qiymətlənəcək bir 300 milyon dollarlıq pay satışı başladacağı haqqında məlumat yayıldıqdan sonra manşetlərdə oldu. Amma texnologiya, təbliğatçıların iddia etdiyi qədər inqilabi olacaqsa, bu, ilk növbədə müəssisələr tərəfindən məhsuldarlığı köklü şəkildə artırmaq üçün istifadəsi sayəsində olacaq. Və şirkət kompüter sistemlərini əvəz etməyə çalışmış və yəqin ki, uğursuz olmuş hər kəs sizə deyəcək ki, bunları cari İT təchizatçılarının yardımı ilə edəcəkləri ehtimal olunur. Salesforce və SAP, hər biri müştərilərini AI dövrünə daxil etməkdə lider olacaqlarına inanırlar. Problem ondadır ki, bu müştərilərin bir çoxu hər iki şirkətin məhsullarından istifadə edir. Bəlkə də Fortune 500 şirkətlərinin doqquzdur biri Salesforce proqramını işlətir. Eyni sənəddə SAP-a güvənirlər. Bu, duo öz əsas işlərinə diqqət yetirdikləri zaman problem yaratmadı. Bir müştəri Salesforce-un srərasində bənzəri olmayan CRM-ni ön ofisdə və SAP-ın birinci dərəcəli ERP-ni arxa ofisdə işlədir. Amazon və Walmart, Coca-Cola və PepsiCo, BMW və Toyota: evdəki hər hansı bir adınızı seçin və ehtimalla elə də etmirlər. SAP və Salesforce-un cari təkliflərinin üzərinə zahı ойudq bir AI qatını əlavə etmələrinin əsas səbəbi isə müştərilərə məlumatlarını təhlil etmək, bu məlumatlarla əlaqədar fəaliyyəti həyata keçirmək və yarı-müstəqil AI agentlərinin qarşılıqlı əlaqəsi ilə idarə edən insanların adından hərəkət etmək üçün bir yol verməkdir. Bu yeni birləşdirilmiş dünyada, ön və arxa ofis arasındakı xətlər bulanır. “Bu, tək istifadəçi təcrübəsidir” deyərək Irıan Khan, SAP-ın məlumat və analitika rəhbəri qeyd edir. Bu “həvəsli” AI təcrübəsinin istifadəçi interfeysini idarə etmək, böyük mənfəət vəd edir. Ayrıca, iki müəssisənin baş aşpəzləri arasında birbaşa rəqabət yaradır. Çünki onların AI reseptləri oxşardır. Birinci addım: məhsul çeşidinizi genişləndirin. SAP, CRM firmalarını alaraq (CallidusCloud kimi) və marketinq platformalarını (Emarsys kimi) alaraq ön ofis bacarıqlarını yaxşılaşdırıb. Salesforce isə tam ERP-yə keçməsə də, platformasının üzərində tamamilə yerləşən maliyyə idarəetmə sistemi ilə Certinia ilə 16 illik bir tərəfdaşlığı var. Müəssisələrin işçi qüvvəsini idarə etmələrinə kömək edən ClickSoftware kimi şirkətləri satın aldı. İyun ayının 2-də isə MoonHub, işə qəbul və HR başlanğıc şirkətinin arxasındakı qrupu işə aldı. Müştərilər isə hər bir xüsusi funksiyanı yerinə yetirmək üçün təchizatçılar arasında dəyişdirilməkdən qurtulduqları üçün sevinir. SAP və Salesforce da sevinir, çünki bu onların sistemlərində daha çox müştəri məlumatını, AI-nın böyük təsir gücünü yığır. İkinci addım: “hiperskalatorların” üstünə minin. Bu, müştərilərə Çin daxil olmaqla bulud nəhəngləri arasında seçim imkanı verir, Alibaba və Tencent (və Salesforce-un vəziyyətində Microsoft istisna olmaqla, qurucusu və rəhbəri Marc Benioff ilə uzun müddətdir davam edən münaqişə). SAP və Salesforce-u infrastrukturun “malləşdirilməsinə” təyinatlı olduğuna inandıqları şeylərə xərcləməkdən xilas edir. Əks yanaşmanı götürən korporativ verilənlər bazası idarəetməsinin nəhəngi Oracle, onun rüblük kapital büdcəsinin 2020-ci ildən 6,0 milyarda çatdığı son rübə qədər artdığını müşahidə etdi; SAP və Salesforce isə hər rüb 300 milyon-400 milyon dollar xərcləyir. Üçüncü addım: AI qatını qarışdırın. Fevral ayında SAP, 60 milyard dollar dəyərində bir AI başlanğıcı olan Databricks ilə əməkdaşlıq edərək, müştərilərin məlumatlarını, o cümlədən SAP sistemləri xaricində saxlanan məlumatları anlamaqlarına və SAP-ın Joule AI agentlərini onların əməliyyatlarında yerləşdirmələrinə kömək etmək üçün əməkdaşlıq etdi. Mayın 27-də Salesforce korporativ məlumatların inteqrasiyası və təhlili üçün alətlər dizayn edən Informatica-nı əldə etmək üçün 8 milyard dollar ödəyəcəyini bildirdi. Bu da öz Agentforce-un ön ofisdən kənarda müştərilər üçün daha rahat istifadəsini təmin edəcək. Hal-hazırda sərmayəçilər SAP-ın təqdim etdiklərini üstün tuturlar. Onun sistemləri daha geniş funksiya spektrini əhatə edir və bu səbəbdən daha çox məlumat ehtiva edir. Bu məlumatlar, həmçinin, SAP olmayan sistemlər üçün çıxarılması çətin olması ilə məşhurdur. Bu, müştərilər üçün narahatlıq verə bilsə də, onları həll yolu içəridən SAP platformasına baxmağa daha çox təşviq edir. SAP-ın pay qiyməti son altı ayda 12% artıb. Eyni zamanda, Salesforce pis bir sufleyə çevrilmişdir. Onun qiyməti dekabrın əvvəlindən bəri təxminən 30% azalıb. Satışları 2023-cü ildə SAP-ı ötüb keçsə də, artımı yavaşlayır, halbuki SAP-ın artımı sürətlənir. Analitiklər Agentforce-un lansmanının, keçən il təkan verən, həqiqi mənfəət təmin edə biləcəyindən əmin deyillər. Onlar həmçinin, 2021-ci ildə korporativ mesajlaşma platforması olan Slack-in 28 milyard dollarlıq satın alınması ilə tamamlanan israfçılıq razılaşmasına qayıdışdan qorxurlar. İnvestorlar Salesforce-a olan münasibətləri kimi SAP-a olan tərzlərini də dəyişə bilərlər. Tədqiqat firması Gartner hesab edir ki, 2020 ilə 2024-cü ildə Workday kimi rəqiblər ERP bazar payını 21%-dən 14%-ə endirir. Bununla belə, SAP-ın ön ofis səylərinə baxmayaraq, CRM satışları həmin dövrdə azalıb, halbuki Salesforce böyüyən bir bazarın 20%-lik parçasını qoruyub saxlayıb. Öz buludu olan, qabaqcıl süni intellekti və bir çox biznes müştərisi olan Microsoft, ERP və CRM-ə daxil olur. Müəssisə-AI qida mübarizəsi yalnız başlayır. The Economist abunəçiləri, liderlərimizin, sütunlarımızın, qonaq məqalələrimizin və oxucu yazışmalarımızın ən yaxşılarını bir araya gətirən Opinion bülletenimizə abunə ola bilərlər.

Seçilən
109
neonews.az

1Mənbələr