AZ

AI reklam biznesini alt-üst edir

Reklam biznesi heç nəyi özünü yaxşı satdığı kimi satmır. Bu qabiliyyət iyunun 16-da başlamış Kanda keçirilən sənayenin illik mükafatlandırma mərasimində tam nümayiş etdirildi. “Reklam nəinki yaradıcılığın sərhədlərini aşır, həm də kreativliyinin biznes və cəmiyyətə mənalı təsirini nümayiş etdirir”, festivalın böyük üzvlərindən biri deyib. Pivə, şokolad və Yeni Zelandiya Herpes Fondu üzrə kampaniyaları təşviq edənlərə təntənəli şəkildə mükafatlar təqdim olundu. Lakin insan yaradıcılığını dəyərləndirən bir sənaye, özünü süni intellekt (AI) tərəfindən təxribatın ön cəbhəsində tapdı. Meta rəhbəri Mark Zukerberq vəd verib ki, markalar tezliklə “nəyi həyata keçirmək istədiklərini bizə deyəcəklər... hər nəticə üçün nə qədər ödəməyə hazır olduqlarını və sonra biz qalanını edəcəyik". OpenAI-dan Sam Altman deyir ki, "bu gün marketoloqların agentliklər, strateqlər və yaradıcı peşəkarlar üçün istifadə etdiyi işlərin 95% -i asanlıqla, dərhal və demək olar ki, pulsuz olaraq AI tərəfindən idarə olunacaq”. Texnologiya XXI əsrdə reklam biznesini bir dəfə alt-üst etdi, belə ki, reklam xərcləri televiziyadan, qəzetlərdən və digər "ənənəvi" mediadan Google və Meta kimi rəqəmsal yenilərə axın etdi. AI-nin özünü avtomatizasiyadan azad hesab edən sənayenin yaradıcı hissəsinə girməsi ilə yeni bir inqilab baş verir. Kim üstünlük qazanacaq və Kanna reklamçılar rosa axışını davam etdirə biləcəkmi? Yaxta partiləri və hovuzkənarı ziyarətlər reklam bazarının yaxşı durumda olduğunu göstərir. Global reklam xərcləri sabit şəkildə artır və növbəti üç il ərzində təxminən 6% artacaq, deyə WPP Media, böyük bir reklam alıcısı, proqnozlaşdırır. Lakin artım çox birmənalıdır və daha da çox cəmləşir. Keçən il Google, Meta, ByteDance və Amazon olmaqla dörd böyük reklam satıcısı dünya bazarının yarısından çoxunu yaradıb, bu 2019-da üçüncü bir hissədən çox idi. On ən böyük reklam satıcısından səkkizi texnologiya şirkətləridir. Kannada rəqəmsal liderlər çimərlik boyunca bir çadır şəhəri yaradaraq Croisette üzərinə ağıllı-təsadüfi istilahı kimi yayılmışlar. AI onların tutuşunu gücləndirir. Maşın öyrənməsi reklamların hədəflənməsini yaxşılaşdırır: Meta'nın AI ilə idarə olunan Advantage+ sistemi markaların reklam xərclərinə qaytarılmasını 22% artırdığını iddia edir, Google-ın Performance Max məhsulu isə satışları 10%-dən çox artırır. Google öz AI ilə gücləndirilmiş axtarış rejimində reklamlarla eksperimentlərə başladı, bunun daha da təsirli olacağını deyir. İstifadəçilərin AI sorğuları adi axtarış sorğularından iki-üç dəfə uzundur, bununla şirkət insanların nə axtardığını deyil, niyə axtardığını da bilir. Reklamları yerləşdirən markalar üçün "AI'nin son 20 ildə gördükləri üçün iş nəticələrini yaxşılaşdırmaq üçün ən böyük potensiala malikdir", deyə Google-un Amerikasiyaya rəhbərliyi, Sean Downey, inanır. Digər texnoloji şirkətlər reklamların effektivliyini daha yaxşı ölçmək üçün AI-dan istifadə edirlər. Alembic adlı startap, COVID-19 pandemiyası zamanı inkişaf etdirilmiş əlaqə tapma alqoritmlərindən istifadə edərək, reklamlara məruz qalan istehlakçıların daha sonra məhsulu alıb-almadığını izləyir. TV axınlarından, vebsayt ziyarətlərindən və s. əldə edilmiş milyardlarla məlumat sətirlərindən istifadə edərək, keçən ilki Olimpik oyunlarda medal mərasimlərinin Delta Airlines tərəfindən sponsorlaşdırılmasının digər təşviqlərindən daha yaxşı investisiya geri qaytardığını aşkar etdi. Hədəfləmə və reklamların ölçülməsi üçün bazarı fəth etmiş texnoloji şirkətlər indi onları yarada biləcəklərinə inanırlar - əvvəlki reklam agentliklərinə buraxılan bir iş. TikTok Kanda AI ilə gücləndirilmiş alətlər təqdim etdi ki, mətn və ya fotoşəkillərdən video reklamlar yaradır. Meta fərqli auditoriyalar üçün reklam nüsxəsinin avtomatik fərdiləşdirilməsi də daxil olmaqla bir sıra yeni AI xüsusiyyətlərini istifadəyə verdi, on dildə. Bu ayın əvvəlində Kalshi, bir mərc şirkəti, Google-un AI alətləri ilə hazırlanmış sinematik, xüsusi effektlərlə dolu bir TV reklam yayımladı. 48 saatda, 2000 dollar məbləğində yaradılmış yer, "bütün çəkiliş zamanı alt paltarımda qaldım" deyə öyündü rejissor. Reklam rəhbərləri qətiyyətlə deyirlər ki, öz yerini alt paltarlı mühəndislərə verməyəcəklər. Ən çox ehtimal edilən cavabı çıxarmaq üçün dizayn edilmiş AI modelləri diqqət çəkən kampaniyalar yaratmağa uyğun deyil. Hər bir şirkətin passiv reklamlar yarada biləcəyi bir dünyada, fərqlənən məzmunun sifariş edilməsi hər zamankindən daha vacib olacaq, agentliklər iddia edir. Meta və TikTok'un özünütəmir alətləri agentliklərdən istifadə edən böyük markalardan daha çox kiçik biznesləri hədəfləyir. Bəzi agentliklər kampaniyanı hazırlamaq üçün lazım olan saatları azaltmaq üçün AI olaraq gəlirlərini qorumaq məqsədilə saatlıq ödəmədən düz ödənişlərə keçdilər. Müştərilər daha əvvəl olduğundan daha az ödəyə bilər, amma agentliklə əmanətləri yenidən investisiya edə bilərlər: qlobal bir markanın marketinq rəhbəri yaradıcı tərəfidən qənaət etdiyi pulla sadəcə daha çox reklam aldığını söyləyir. Marketoloqlar, bütün menecerlər kimi, büdcələrini qorumaq istəyirlər - "və buraya gəlməyə davam etmək üçün", bir Kann iştirakçısı sahilyanı bir oteldə petits fours üzərinə deyir. Sərmayəçilər əmin deyillər. Beş böyük agentlik holdinq müəssisəsindən dördü keçən ilin əvvəlindən etibarən səhmlərinin qiymətlərinin düşdüyünü gördü. WPP yeni baş direktor axtarır. Omnicom və Interpublic pul qənaət etmək üçün ilin sonuna qədər birləşməyi planlaşdırır. Publicis əksəriyyətinin AI-yə kifayət qədər investisiya etdiyini inandıraraq çöküşdən xilas olub. AI yaxın gələcəkdə reklam biznesini daha qəribə şəkildə dəyişə bilər. Şopperlər öz sorğularını axtarış motorlarından AI ilə gücləndirilmiş chatbotlara keçdikcə, reklamçılar markalarının ChatGPT və ya Google's Gemini kimi alqoritmlər tərəfindən tövsiyə edilməsinə necə nail olacağını öyrənməlidirlər. Bəzilər qlobal şəbəkədə informasiya axtaran geniş dil modellərinə (LLM) deyil, insanlara yönəlməyən tanıtım materiallarını artıq yaradır. Başqa bir startap, Evertune, məhsul kateqoriyaları haqqında on minlərlə sorğu verərək chatbotlarla markaların cazibəsini analiz edir. Məsələn, bir yataq örtüsü markasını tövsiyə etmək istədikdə, əsas AI modellərinin ən yaxşı üçünü təsdiqlədiyini lakin sonra geniş fərqləndiyini təsbit edir (Meta-nın botları Mellanni adlı bir markanı sevir; Casper əksər modellər tərəfindən, Gemini istisna olmaqla, sevilir). Fərqlər təlim məlumatları ilə izah olunur. Google və ChatGPT Reddit-dən, onlayn formadan məzmun lisenziyalasha bilirkən, Meta'nın modeli öz sosial-media platformalarından olan materiala daha çox əsaslanır. LLM-lərə təsir etmək, onların mənbələrinə təsir etmək deməkdir. Bu, sədaqətli onlayn izləyici çatdırmaqdan ibarətdir. Böyük agentlik holdinq müəssisələri üçün, yeni PR-ın qalıcı rolunu da bildirir. "PR çəkə biləcəyiniz ən böyük qollardan biridir", Evertune-un rəhbəri, Brian Stempeck, deyir. Lakin başqa fəndlər də var. Modellər infografikaları oxumaqda çətinlik çəkə bilərlər, bunları mətnə tərcümə etmək lazımdır. Həmçinin detallı məhsul təsvirlərini yudumlurlar ki, bu cür təsvirlər əksər insanları yuxuya göndərərdi. Bir səhər yarmalıq tüstüsünün tərkibi haqqında uzun bir bölmə heç vaxt insan gözləri tərəfindən oxunmaya bilər, lakin bir LLM məhsulu istifadəçilərinə tövsif etməkdə kömək edə bilər. AI ilə gücləndirilmiş "agentlər" insanın yerinə tapşırıqları yerinə yetirmək üçün daha da genişlədildikcə, reklamçılar da bu robot qulları necə təsir edəcəyini öyrənməlidir. Google yaxın zamanda istifadəçilərin məhsul qiyməti müəyyən bir səviyyədən aşağı düşdüyünə bildirmə üçün təlimsiz bir alış-veriş agentini ortaya çıxardı. Böyle agentlər tezliklə daha mürəkkəb satınalma qərarları vermək üçün sərbəstliklə təchiz edilə bilər. Onlayn reklam satıcılar artıq bunların agent tərəfindən görünəndə, insan gözlərinin əvəzinə nə qədər tələb edilməlidir və müzakirə edirlər. Gələcək AI'nin reklamları yaratdığı, onları hədəflədiyi və daha sonra da oxuya etdiyi bir dünya ola bilər. Kanda reklamçılar, partyi nə qədər davam etdiyindən ləzzət almalıdır.

Seçilən
108
neonews.az

1Mənbələr