Gənclərin Məşğulluğunda Startapların Rolu
Azərbaycanda startap ekosistemi, 15–29 yaş arası gənclərin məşğulluğunun artırılması üçün mühüm bir vasitə olmuşdur. Startaplar, gənclərə öz biznes ideyalarını həyata keçirmə və iş sahibi olmaları üçün ideal platformalar təqdim edir. Bununla yanaşı, gənclər arasında işsizlik göstəricilərinin yüksək olması, onların startaplardakı fəaliyyətlərini daha da əhəmiyyətli hala gətirmişdir. Sosial fəaliyyətlərdə aktiv iştirak və müxtəlif təcrübə proqramları ilə dəstək olunan gənclər, startapların verdiyi təlim və şəbəkələşmə imkanlarından faydalanaraq gələcək kariyeraları üçün möhkəm bir zəmin yaranmış olur. Belə müsbət inkişafın davamlılığı, daha genişmiqyaslı sosial və iqtisadi böyüməyə təsir edə bilər.