ABŞ-da Apple-ın simsiz qulaqlıq bazarında durğunluq əlamətləri müşahidə olunur. Lakin analitiklərin fikrincə, AirPods Pro 3 modelinin yeni nəslinin buraxılması bazarın yenidən böyüməsi üçün əsas amil ola bilər.
NOCOMMENT.az xəbər verir ki, bu barədə MacRumors portalı Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) şirkətinin yeni hesabatına istinadla xəbər verir.
Tədqiqatın nəticələrinə görə, iPhone istifadəçiləri arasında Bluetooth qulaqlıqlardan istifadə edənlərin 59%-i AirPods sahibidir və bu göstərici son bir ildə demək olar ki, dəyişməyib. Ümumilikdə simsiz qulaqlıq istifadəçilərinin sayı artsa da, Apple artan rəqabət – xüsusilə Samsung, Sony, Bose və çoxsaylı büdcə alternativləri fonunda bazar payını əhəmiyyətli dərəcədə genişləndirə bilmir.
Son hadisələr Apple-ın məhsul xəttini yeniləməyə hazırlaşdığını göstərir. Amazon Prime Day kampaniyası zamanı hazırkı AirPods Pro 2 modelinin qiyməti $249-dan $149-a endirilib – bu, modelin tarixi ərzində ən böyük endirimlərdən biri olub. Analitiklər hesab edirlər ki, bu addım həm Apple, həm də pərakəndə satıcılar tərəfindən yeni modelin təqdimatına hazırlıq çərçivəsində anbarların boşaldılması üçün atılıb.
Yeni AirPods Pro 3 modelinin bu ilin sonlarında, çox güman ki, sentyabrda iPhone və Apple Watch-un yeni modelləri ilə birlikdə təqdim olunacağı gözlənilir. Məlumatlara görə, yeni qulaqlıq modeli təkmilləşdirilmiş aktiv səsboğucu sistem, daha yüksək səs keyfiyyəti, yenilənmiş dizayn və ürək ritminin izlənməsi kimi yeni funksiyalara sahib olacaq.