Ölkənin bəzi tanınmış brendlərinin toplandığı Milli Brendlərin Pərakəndə zirvəsi həm də ölkədə biznes mühitinin inkişafına dair müxtəlif sualların maraqlı cavabları ilə yadda qaldı.
Bəs yerli brendlərimizin bu baxımdan hansı potensialı var? Onlar biznes mühitində liderlik edə bilirmi və ya hansı strateji baxışlara malikdi?
Böyük biznesə gedən yol həqiqətən bu qədər asanmı?
Mia.az saytının əməkdaşı bununla bağlı “YelloAd”, “Meta4Fashion” şirkətlərinin yaradıcısı Namiq Bayramovla söhbət edib:
- Milli brendlərin forumundakı çıxışınızda səmimi notlar vardı, düşünürəm, sualıma da səmimi cavab ala bilərəm. Azərbaycanda hazırda biznes mühitində sıfırdan başlayaraq bəlli bir yerə gəlib çatmaq olurmu həqiqətən? Siz bunu özünüz bacarmısınızmı? Heç bir dəstək, təkan, arxanızda bir güc olmadan? Panel müzakirədə sizə qulaq asanda məndə belə təsəvvür yarandı ki, istənilən bir gənc, cibində bir az pulu varsa, brend yarada bilər və onu sonra dünya bazarına çıxarar. Azərbaycanda inhisarlaşan bir biznes mühitində buna necə nail olmaq olar? Sizcə, bir az nağıl kimi səslənmirmi? Özünüz dünya bazarına necə çıxmısınız, bilmək olar?
Zülfiyyə Mustafayeva
MİA.AZ